Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PriscaZ schreef:bedankt MissHiss, ik kon nergens Nederlands talige informatie vinden over hem. Moeder is gewoon KWPN, dus dat is een stuk makkelijker, kan helaas alleen geen foto van haar vinden... Ben dus druk aan het verzamelen...

PriscaZ schreef:Iemand enig idee hoe je aan deelnemerslijsten van de Olympische spelen van Barcelona en Seoul kunt komen?
Ik ben er gisteren achtergekomen dat de vader van Prisca mee gedaan heeft aan deze 2 spelen. Ik weet alleen niet met wie en daar ben ik natuurlijk wel benieuwd naar... Dus iemand een idee?
) annegti schreef:Elmar Gundel heette die knakkker geloof ik. Kan ook Grundel zijn....
Ik vond het altijd wel een mooie hengst om naar te kijken maar naar die ruiter keek ik liever niet. Zag er niet echt mooi uit. (niet dat ik het kan, maar da´s wat anders)
Elmar Gundel, ja dat stond ook al bij de informatie die ik gaf over Prints: "Enkele jaren geleden deed hij plotseling van zich spreken door de Grote Prijs van Rotterdam te winnen (in 1990 onder de Duitse ruiter Elmar Gundel, red.). Nadien is hij zowel in Seoul als in Barcelona voor Rusland uitgekomen op de OS. De eenvoud van de ruiter was er de oorzaak van dat geen opvallende rol is gespeeld. Onder een meer kundige ruiter heeft hij diverse Grote Prijzen gewonnen".