Beoordeling San Remo x Belisar veulen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sjappie

Beoordeling San Remo x Belisar veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 13:49

Graag jullie visie op dit veulen. Het is een San Remo x Belisar x ster v. Lucky Boy xx x keur v. Enfant du Normandie. Nu 5.5 maand (geboren 12-05-2004). Moeder heeft geen predikaat (net geen ster, gaat daar nu wel weer voor) maar heeft wel 2 Ermelo-veulens gebracht (waaronder deze).

Afbeelding

Afbeelding

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 14:40

alweer zo'n lekker ding van San Remo!!

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:29

ligt het nou aan mij of lijken ijn achterbenen een beetje naar achteren door te veren Verward Verder mooi getekend..en mooie bovenlijn

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:43

Je zal het niet zo leuk vinden om te horen, maar ik vind dit veulen wel een tikkie vlezig. Daarnaast lijkt het op de eerste foto een bijzonder zware hals te hebben die ook diep uit de borst komt.
Je moet even door het winterhaar heenkijken, maar echt luxe kan ik de combinatie niet noemen. Zou zelf niet weer San Remo op deze merrie gebruiken. Maar goed; de fotos op basis waarvan ik nu 'oordeel' zijn eigenlijk niet goed om er iets zinnigs over te zeggen. Bloos

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 16:45

Het klopt idd dat hij flink in de wintervacht zit. Dit veulen was dit jaar 10e in de finale in Ermelo, daar was ie echt heel mooi langelijnd en chique, maar dat ben je natuurlijk zowiezo als je in de finale komt Lachen

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:47

Dees schreef:
Je zal het niet zo leuk vinden om te horen, maar ik vind dit veulen wel een tikkie vlezig. Daarnaast lijkt het op de eerste foto een bijzonder zware hals te hebben die ook diep uit de borst komt.
Je moet even door het winterhaar heenkijken, maar echt luxe kan ik de combinatie niet noemen. Zou zelf niet weer San Remo op deze merrie gebruiken. Maar goed; de fotos op basis waarvan ik nu 'oordeel' zijn eigenlijk niet goed om er iets zinnigs over te zeggen. Bloos

Volgens mij valt die hals best mee.. t zijn zn maantjes waardoor dat zo lijkt.. of zie ik het nou verkeerd? we ietsje te laag idd

mustangscas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:00

De hals vond ik in eerste instantie ook een klein beetje diep uit de borst komen, maar uiteindelijk valt het echt wel mee. Foto is natuurlijk ook niet optimaal en wintervacht vertekend ook wel iets.

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 11:47

Ze is gekocht. Nu maar zien hoe ze er over 3 jaar uitziet!