Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar weet niet of het een nuchter diertje is..
. En mijn vriendin Moniek heeft ook een Jazz x Amor en daar start ze nu Z1 mee. Dat is een fijn braaf paard. Ook enorm trouwens, rond de 1,80 m.!
Reed zelf tot voor kort op een Amethist x Amor, en Amethis genoot dezelfde reputatie als Jazz nu doet, en ik kan je zeggen; ik heb geen minuut puur ontspannen kunnen rijden
Zo een rijd ik nooit weer. (heb er trouwens wel een zoon van gekocht, 3de generatie Amor is beter te verteren)petraaken schreef:Op papier wel goed maar eh in de praktijk liever jij dan ik die.
Dees schreef:Dat heb ik nooit geweten van Amethist, ik ken eigenlijk alleen maar superfijne dieren van hem. Allemaal heel werkwillig en fijn te bewerkenJij liever dan ikReed zelf tot voor kort op een Amethist x Amor, en Amethis genoot dezelfde reputatie als Jazz nu doet, en ik kan je zeggen; ik heb geen minuut puur ontspannen kunnen rijden
Zo een rijd ik nooit weer. (heb er trouwens wel een zoon van gekocht, 3de generatie Amor is beter te verteren)

Ze kunnen weleens een beetje rillerig zijn, maar ze hebben vaak toch wel iets extra's