Karakter van Ladalco-afstammelingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Karakter van Ladalco-afstammelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 19:24

Hallo,

Ik heb een paardje met als vader Ladalco, ik ben wel eens benieuwd hoe het karakter van andere afstammelingen van deze hengst is.

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:51

Ik heb eens een tijdje (maar is nu toch al wat geleden) op een Ladalco gezeten. Was een zeer chique, bloedgemaakt merrie'tje. Kon best bewegen. Heel betrouwbaar in de omgang, en in het rijden dus lekker heet. Zoals ik ze graag heb Haha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 21:24

Merrietje? Die van mij is namelijk 1.54...maar alles wat er verder achter zit is volgens mij redelijk aan de maat. Ook wel een chique ding..kan leuk bewegen, maar echt niet de makkelijkste. Kan soms ook wat snel omslaan, maar verder een enorme knuffel. Zit echt totaal geen kwaad bloed in, wat dat betreft enorm lief.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:35

Ik heb een Ladalcoruin. Superlief en 200% betrouwbaar in de omgang, met rijden niet altijd de makkelijkste maar wel eerlijk. Mag af en toe graag een keer protesteren. Mijn paard is 1.70m, niet echt klein dus.
Het is een paard met een ontzettend hoog knuffelgehalte, geniet van aandacht en is een allemansvriend. Foto's in profiel.

Verder nog een ander Ladalcotopic:
[FA] Ladalco-kindjes