sppr tinker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tinky_mariin

sppr tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 18:54

ho0i, ik heb een tinker, ik heb dit jaar onderlinge wedstrijden gereden dat deed ze supper!!! ze is veel keer 1e geworden en al was ze gaan 1e dan was ze 2e of 3e, ik ben nu ook samen met haar clubkampioen gworden ik vind het echt heel coowl, gewoon gewonne van de echte dressuur pony's, k vind het ook heel knap van me tinkertjuh het blijft een tinker en gaan dressur pony dus. ik ga per januari kring wedstrijden starten is kijken hoe het dan gaat!!

xusjussss mariin

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 18:09

Ik hoop voor dat het goed gaat! Ik rijd zelf een Tinker. We zijn vooral bezig met dressuur, en het gaat ook ontzettend goed! Tinkers kunnen ook wel wat Tong uitsteken

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:21

Ik heb een tinker die én super goed is in dressuur, ze heeft super gangen, én die goed is in springen, ik heb haar laten vrij springen, daar ga ik in de toekomst (als ze eenmaal beleerd is) zeker wat mee doen. En hoezo tinkers kunnen geen dressuur, en al helemaal niet springen, maar ik heb dan een Grai, het luxere type die zijn wat fijner gebouwd dan bijv. een Cob.

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:58

ik heb een verzorgtinker die is ook goed in dressuur ze heeft ook hele mooie ruimen gangen maar ik twijfel of ik met haar op wedstrijd zal gaan Scheve mond doei doei Haha!