hoi, zoals ik in een ander bericht al gezegt heb wil ik mijn fjordenmerrie misschien laten dekken door een tinkerhengst. het zal wel pas voor mei of juni zijn, maar ik ben toch al een beetje aan het rondneuzen naar hengsten. weten jullie misschien een paar hengsten die in belgie staan? en hebben jullie ongeveer een idee hoeveel een dek van zo'n hengst kost? groetjes
orban
Geplaatst: 29-10-04 18:32
Ik weet dat er in Lommel een tinkerstal is ik geloof dat hij Tir Nan Nog heet of zo iets. Ik weet wel niet dat ze een dekhengst hebben. Anders moet je maar eens op google kijken.
Tirnanog stables heeft op het moment twee hengsten. Een bijna drie jarige Paddy genaamd,en er is ook nog Lancelot,een mooie grijs bonte van 4/5. Hij is net ingereden,en heel erg lief,gedraagt zich absoluut niet als hengst. Hij heeft geen dekervaring,en ik weet niet of dat in de toekomst gaat gebeuren,ze willen eerst zien wat hij op de keuring gaat doen. Je kunt natuurlijk altijd informeren.. Groetjes en succes verder met je zoektocht!
bayaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-04 15:04
hoi, is er een fokker in geel? dat zou wel heel interessant zijn aangezien ik in geel wordt . weet je waar ergens. ik ben op de site van tirnanog geweest maar ik vond daar geen hengsten .of wel heb ik er gewoon over gezien. groetjes
wjerbo_en_ik
Geplaatst: 01-11-04 20:57
ik weet er 1 St.Patrick!! kijk bij het nst voor het adres! het is een hengst van 1,52m of 1,54m!!
groetjes marcelino
wjerbo_en_ik
Geplaatst: 01-11-04 21:04
hij is zwartbont 1,54m en staat bij de fam. leurs & fam. maas van het tinkerstation in ellikom in belgië. hij heeft ook in aarle rixtel gestaan (nederland) en hij is in het echt super gaaf en mooi!!!!!!!
bedankt,ik vind die zippo wel een lekker ding. maar ik weet geen een van al die plaatsen liggen. maar de telefoon staat erbij. zal eens informeren. groetjes
tecumseh
Geplaatst: 03-11-04 22:01
hey ik heb thuis een veulen van zippo lopen en hij heeft echt mooie veulens met een goed karakter en enorm sociaal heb zelfs nog met hem een keet gereden en was echt super dus zippo is zeker aan te raden hoor