Je hoort het al... ik wil uitleg..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dees schreef:De kwaliteit van de hengst Onze Fons is zo subliem, dat menig kwpn-fokker gewoon niet wist wat ie ermee moest. Het is soms best lastig een hele aparte te erkennen. plus, dis schimmelfobie kan er ook aan hebben bijgedragen.
Anyhow; Onze Fons is echt een super hengst; als hij zijn bijzondere kwaliteiten enigszins vererft, heb je daar een prima veulen aan.
Suzan1 schreef:http://www.allbreedpedigree.com/index.p ... d=Standard
idd ontbreekt in de moederlijn een schakel. Ik vind het een fantastisch uitziende hengt. Eigenlijk hoort een paard er zo uit te zien!
schokland schreef:Dat is iets te gemakkelyk Ceas. Op Fokt etc twyfel zaaien omtrent de afstamming van Heartbreaker, en by Zangersheide mag het papier in dit geval in eens gewillig zyn??
Sammie schreef:Had dat niet te maken met het niet helemaal zeker zijn of zoiets? Als een paard het zelf goed goed qua lopen vind ik dat belangrijker dan het papiertje. Daar kun je niet op rijden.
Maar het blijft natuurlijk wel jammer. Ik denk persoonlijk dat ze wel weten wie de vader van alexis is, maar ik denk dat ze het voor het grote publiek geheim willen houden, om gedoe te voorkomen.