interessante zonen Fidermark

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rhea

interessante zonen Fidermark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 18:37

Wie kent er en waar staan ze ter dekking?

obiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:03

Ik ken de hengst Fiderhit. Vind ik een hele mooie hengst! Hij staat op de kempenhoeve (moet je maar bij even google kempenhoeve intikken, weet zo de site niet uit mijn hoofd, sorry)

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:13

Feinsinn m. Barinia (Bolero x Grande x Weingau), NRW Landgestüt www.hengstparade.de *
Fidelis m. Domina (Dom Perignon x Fabelhaft x Romadour II), NRW Landgestüt
Farewell m. Riga (Rosenkavalier x Apart x Feuerschein I) www.klosterhof-medingen.de *
Fiorino m. Wendy (Worldchamp x Rigoletto)
Fiderstern http://www.8ung.at/pferdeangebote/bildersammlung3.htm (hier staat hij tussen)
Fürst Piccolo m. Medusa (Mephistopheles x Rembrandt x Antar xx) *
Fleurier m. Pretty Woman (Parademarsch I x Frühlingsball x Gottschalk) NRW Landgestüt *

Fidermark zou in het totaal 12 goedgekeurde zonen moeten hebben die met een * daar heb ik zelf info van. Mocht je die willen ontvangen dan laat je het maar even weten.

Fiderhit was ik nog vergeten! Die heb ik gezien op de keuring van het BWP.

alabastro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 07:40

En vind je dat een dressuurpaard? Daar bestaat trouwens al een topic over.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 11:35

Ja, idd. Fiderhit lijkt me een best paard. Maar ik ken ook andere nakomelingen van Fidermark die me meer bevallen.

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 18:22

Albastro ik vind je opmerking wel een beetje cru hoor. Niet elk paard is perfect hoor. Ik weet dat je zelf ook een dekhengst hebt maar daarom moet je nog niet iemand anders zijn hengst afbreken.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 20:37

Citaat:
Albastro ik vind je opmerking wel een beetje cru hoor. Niet elk paard is perfect hoor. Ik weet dat je zelf ook een dekhengst hebt maar daarom moet je nog niet iemand anders zijn hengst afbreken.

Citaat:
En vind je dat een dressuurpaard? Daar bestaat trouwens al een topic over.

ik vind dat niet afkraken, dat is gewoon een mening hebben en een ander om zijn mening vragen Haha! snap ook niet wat het ermee te maken zou kunnen hebben dat hij zelf een hengst heeft Verward

alabastro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 23:19

orban schreef:

Zo was het niet direct bedoeld, maar ik ben me bewust van het feit dat het zo zou kunnen overkomen. Ik heb overigens zeer goede contacten met de familie Dries, die wij weekelijks zien, maar wilde mijn mening over deze hengst kwijt zonder andere bedoelingen.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 10:23

Fürst Piccolo> Iemand info over de nakomelingen, en met name de stokmaat?