Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sigrid1182 schreef:Dank u,, en nu maar hopen dat Sipke Dokter niet op bokt, zit, anders gaat dat gesprek wel heel erg stroef verlopen![]()
Sigrid

..dan ga ik em gelijk wijzen op een hele leuke site..
....haha
) Wel zijn het alledrie paarden met een heel moeilijk karakter, vooral onder het zadel. Weet niet of dat ook een eigenschap van deze lijn is?? Wel toevallig dat ze het alledrie hebben! (t is wel alledrie van dezelfde moeder geloof ik)
Maar ik ken ook genoeg stugge drenthen, brabanders of zeelanders, (etc.) Gewoon dr naartoe gaan en je krijgt ze vanzelf op de praatstoel! maessie schreef:Wat dat van die stugge kleifriezen betreft, dat slaat echt nergens op!! (Ben zelf ook een kleifries!!)
) de oudere Friezen van de klei zo beschouwen.
Citaat:Er is hier gelijnteeld op een zelfde manier als Sipke eens gedaan heeft...
sigrid1182 schreef:....
Ik heb Sipke Dokter nog niet weer gesproken, ...maar als ik em zie vraag ik even welke van zijn merrie hij bij Dageraad heeft gehad, was het ook een kleindochter van Oreade? , of van Piretti, ik kon het in het artikel in de IDS niet vinden...
nou wie het weet mag het zeggen...