Zoals de titel al zegt wie heeft er een foto van nocturn? IK kan er namelijk nergens een vinden en nou had ik er ergens een gevonden maar die was ongeveer 1cm bij 1cm.
Wie o wie kan mij helpen??
Ik heb de zoekfuctie ook al gebruikt kon ook nergens een goede link of foto vinden.
bvd
mustangscas
Geplaatst: 25-10-04 17:17
Ja, ik ben dus ook al een tijdje op zoek naar een foto van deze hangst maar nergens gevonden tot nu toe
Heb ik ook al een tijd geleden op gekeken en toen stond er ook niets... Zo te zien nog steeds niet...
amen
Geplaatst: 25-10-04 20:06
even naar de site van johannsen de fokker van Nocturn, daar is zijn foto wel te zien, , ik heb er ook nog een foto van nocturn in der zadel, dressuur met tineke bartels er op,die reed nocturn toenertijd in de hengstencompetitie........maar die moet ik dan inscannen....
alleen de afstamming klopt niet op deze site,, maar de foto wel.....
amen
Geplaatst: 25-10-04 20:12
hebben jullie beide een paar dmet Nocturn in de afstamming??? Ik heb nl ook een Nocturn.....
wendytj4h
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-04 15:43
IK heb een Farmer x Nocturn en ik had de hengst nog nooit gezien. Ik had wel een ienieminie klein fotootje gevonden op paardenfokken.nl. Maar daar kon ik nou niet echt goed op zien hoe hij eruit zag.
mustangscas
Geplaatst: 26-10-04 15:47
Een vriendin van mij heeft een Rohdiamant x Nocturn gehad (halve finale PAVO gehaald, helaas bij zijn nieuwe eigenaar) en nu heeft ze van dezelfde Nocturn merrie een anderhalf jarige gekocht, die als vader Florestan I heeft. Leuke merrie, was dus erg benieuwd naar Nocturn. Ik was al een tijdje dus op zoek naar een foto, maar op een of andere manier niet kunnen vinden...