Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maayke schreef:ja jolanda..ik sta daar met mij paard op die hengsten houderij en ik heb een keer jasper naar zijn stal mogen brengen het is echt eens scheetje
(Jasper is wel een goeie, daar niet van, hoewel ik van zijn amazone iets minder gecharmeerd ben
)Concorde"]
Je laat toch niet je merrie door een bepaalde hengst dekken omdat het zo'n scheetje is?!![]()
[/quote]
Misschien wel als je weet dat zijn goede karakter doorgefokt word![]()
![]()
[quote="Concorde schreef:De veulens/paarden van Teunis vind ik prachtig om naar te kijken, maar als rijpaard zou ik er geen een willen hebben (wel ff kort door de bocht, want er zijn vast uitzonderingen)
Hij wíl gewoon niet naar je luisteren, zo dwars als ik weet niet wat ... Vandaag heb ik weer dikke ruzie met dit paard gehad toen ik hem naar de molen moest brengen, steigeren, achteruitspringen, en als je hem een beste tik geeft staat ie je wat dom aan te kijken. Nee, voor mij geen Teunis ...
Concorde schreef:Precies, dat van die Teunis is exact wat ik bedoel. Ik heb er echt alleen nog maar drammers van gezien, zo ontzettend lomp!!
) :'Wat ze met Teunis hadden moeten doen? Als 2 jarige hadden ze zn ballen dr af moeten hakken! Dat was het beste geweest
' ) Concorde schreef:De veulens/paarden van Teunis vind ik prachtig om naar te kijken, maar als rijpaard zou ik er geen een willen hebben (wel ff kort door de bocht, want er zijn vast uitzonderingen)
..), die van het jaar daarvoor volgens mij ook een Abe (2e premie) die van het jaar daarvoor een Jasper (2e premie,is uitgegroeid tot een ramp) en die van mij Is een Olof (Stermerrie:)..)...Zeeer fijn rijpaardje:) Heel veel swing !!
Een een SUPER behang