Ik ben op zoek naar meer informatie over bovenstaande merrie. Dit is namelijk de moeder van onze haflinger Tanja van Bovenstreek. De vader hiervan is dus Roderick Imladris.
Wie kent deze dieren of heeft er meer info over?? Zoals predikaten, hoogte, kleur, etc.
Onze haflinger Tanja is van Altjo van de Kenterstreek.
Lyonesse
Geplaatst: 24-10-04 19:49
Ik weet alleen dat de vader van Roderick Imladris, Ridder havar van neerlands bloed is. En dat er arabier door zit.
jufloontje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-04 21:54
Mystica schreef:
Ik weet alleen dat de vader van Roderick Imladris, Ridder havar van neerlands bloed is. En dat er arabier door zit.
Ik zie dat je in Bellingwolde woont, dus je kent de fam. Beers waarschijnlijk ook wel. Daar hebben wij namelijk onze haflinger vandaan, misschien ken je haar wel?? Staan wel foto's in mijn profiel.
Weet je trouwens nog een Altjo te koop??
Lyonesse
Geplaatst: 24-10-04 22:54
Ja, fam beers ken ik wel. Maar ze hebben zo veel haflingers, dat ik eigelijk alleen Altjo en Watson en de ruinen die ze zelf rijden en de veulens van mijn haf bij naam ken. 1 van haar veulens die daar stond heette ook Tanja, maar dan van t olderliek stee. En zij hebben zelf nog wel Altjo's te koop hoor. Ik weet nog wel een hafhengstje van dit jaar zonder papieren te koop staan. vv.Alcantara mv Altjo mmv Roderick Imladris.