wie heeft er ook een renville

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

goldwing

wie heeft er ook een renville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 18:29

Hi

Ik heb al jaren een paard van de vader renville
Nu wil ik graag weten of er meer bikkers zijn met een paard met die vader
En wat voor karakter die heeft
Ik hoor namelijk niet anders dan van goeie ruiters op wedstrijden dat ze die afstammeling kennen en of gehad hebben en me dan even precies het karakter van mijn paard uit de doeken doen

Nu wil ik graag weten of alle renvilles zo zijn of dat het nu maar perongeluk zo uitkomt dat ik die ruiters net tegenkom op wedstrijd

Het schijnt dat het allemaal geweldige paarden zijn heel goed gangwerk en zo
maar dat als ze geen zin hebben om dat te laten zien je denkt als je een ZZ zwaar proef rijd het er uit kan zien ofdat je nog maar net gestart bent in de B

Ze zijn in de omgang heel lief en zullen nooit een stap verkeerd zetten maar ze zetten ze wel op hun manier

Mensen vinden het heel knap dat ik hem in de M1 goed rondkrijg maar de eene keer heb je winstpunten en rijd je in de prijzen en de andere keer ben je al blij als je geen verlies punt hebt

Hebben jullie dat ook en is er iets aan te doen want mijn paardje verkopen zal ik nooit doen maar om nu gefrustreerd wedstrijden te blijven rijden en alleen maar in de prijzen te rijden als meneer misschien een keer zin heeft vindt ik niets en springen kan ik niet en dat is iets wat hij dus heeeeel graag doet

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 19:08

Van PP naar FA

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:25

Een internationale springruiter heeft me ooit verteld dat mijn kleinzoon van Renville ontzettend veel op hem lijkt.
Foto van de vader van mijn paard en wat info vind je hier http://www.international-stallions.com/hobbies.html
Foto's van mijn paard vind je in mijn profiel, ook onder het zadel.

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 12:17

Dit is mijn toppertje van Renville...een hengst genaamd Hullabaloo.
Inmiddels is hij bijna 16 jaar, maar nog steeds net zo werkwillig, voorheen Z springen en L dressuur.
Hij lijkt sprekend op zijn paps, alleen is hij maar 1.58m.
Afbeelding
Ik heb in totaal 3 rechtstreekse nazaten en 2 indirecte nakomelingen gehad en de hengsten waren superbraaf en gemakkelijk te rijden , maar de merries hadden net een beetje meer spirit, niet gemeen, maar fanatieker met rijden.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 15:49

nou mijn toppertje is wel moeilijk Geeft bij de beste ruiter nog niet na
Is wel super braaf en kan ik overal neerzetten maar heeft een bult karakter waar je akelig van wordt

Hij hangt ook zwaar op de hand terwijl hij zo mooi kan lopen
Af en toe als ik hem heel boos heb dan rijd ik grandpri oefeningen
Maar als ik dan de volgende dag denk zo doe ik dat weer steekt hij bij wijze van spreken zijn middel vinger op en doet gewoon lekker niets als braaf rondjes sjokken

Heb al verschillende keren het paard willen verkopen maar ik krijg natuurlijk nooit zo'n braaf beest meer terug
Ik zet hem overal op wedstrijden los neer en zal nooit weglopen of onrustig worden

Die van mij is nu ongeveer 168 maar is tot zijn 6de jaar in de groei geweest
Waarvan de laatste jaren een spurt want de fokker heeft hem als pony verkocht