Wie weet waar Teacher is/is geweest?? Hij is een 4 jarige bruine ruin met zwarte manen en staart, geen aftekeningen op het hoofd en ook niet op zijn benen, en hij is rond de 1.68 m. Zijn vader is de welbekende springer Niagara. Zijn linkerachterbeen is een krampbeen en rechtsachter werd door 'meer werk' ook wat krampig.
Van de zomer heb ik hem verzorgd en het een en ander bijgeleerd omdat hij niet meer handelbaar was. Dit is heel goed gelukt; zijn gedrag was zeer verbeterd, kon voetjes geven, longeren was super braaf en zelfs een paar keer op gereden.
.....hij is opgehaald door ene Men. Mol (tussenpersoon) en is toen naar Brabant gegaan. Wat ik heb gehoord is dat hij daar een paar dagen heeft gestaan en toen verder is verkocht naar een handelsstal in Belgie.Ik weet dat dit waarschijnlijk zoeken naar een speld in een hooiberg is, maar ik hoop zo dat ik hem weer kan zien en dat ik weet hoe het met hem gaat!!!
Wat ik verder van zijn geschiedenis weet is het volgende: Hij is in 2004 in Alphen aan den Rijn op de manege de "alphense ruiters" (waar ik ook rijd) geboren. Na een periode in Friesland te hebben gestaan om tussen de veulens te lopen is hij heel even terug geweest in Alphen en toen naar Belgie gegaan om ingereden te worden(volgens mij was hij toen pas zo'n 3 jaar). Hij was toen nog hengst; dit is fout gegaan, en hij is terug gegaan naar de hengstenboer (Men. van Vliet) waar Niagara ook staat/stond. Ook hier was hij niet berijdbaar en is hij in februari 2004 ongeveer weer naar de manege gekomen.
Hieronder een foto van Teacher (11 augustus 2004)
http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zH1efM1vtS8qBOrARCwhpmboiKeauJMNgojCKZLY40sNjUSTjeJEuPGmZRuCtnct9736OWE9YC9HQ/00.jpg?MdToken=6090897475152517
(Hij is mooi he?
)Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!!!!!
Iedereen die maar iets kan vertellen.........heeeeeeeeeeel erg bedankt, alle tips ed zijn welkom!!
groetjes Mikmak