Het zit namelijk zo: ik sta ingeschreven voor op een andere stal omdat daar gewoonweg meerdere mogelijk heden zijn. Als ik het weggetje oversteek zit ik op het ruiterpad naar het bos, terwijl ik nu minstens 2 km over de weg moet, er zijn 2 binnenbakken en een buitenbak, ik kan iedere dag in de les meerijden, er is ook weide alleen moet ik hem daar wel zelf buiten zetten. Nu kan ik hem 4 dagen zelf buiten zetten een aantal uren die overige 3 dagen komt hij wel eruit met rijden en wandelen enzo. Als ik daar kom te staan heb ik een verzorgster die hem die overige 3 dagen evt. in de weide kan kan zettenof in de bak. Zou dit kwaad kunnen? Hij komt er wel iedere dag zeker 3 uur uit met rijden, poetsen en wandelen en dan (tot nu toe alvast) 4 dagen op de wei. En aangezien ik veel buitenritten wil gaan maken met hem lijkt me dit ideaal. En er is altijd wel iemand daar, ik kan privelessen nemen, er worden onderlinge wedstrijden georganiseerd e.d. Waar ik nu dan tijdelijk sta (= alleen pensionstal), daar worden ze wel iedere dag buiten gezet, maar er is nooit iemand aanwezig, stal is kleiner (hij wordt hier als pony geteld) ik moet een paar kilometer over de (redelijk) drukke weg etc. En is zelfs ook nog € 20,- duurder, wat voor mij overigens niet de reden is hoor!
Wat denken jullie?