wie kent de hengst PEP v. Pilot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Montecito

wie kent de hengst PEP v. Pilot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 17:26

Ik zoek foto's/info van de hengst PEP v. Pilot. Ik ken de hengst zelf niet, maar hij dekt nog steeds in duitsland. Heeft iemand meer info over deze hengst?? Hij is nl de vader van de moeder van mijn paard, en kan geen info vinden over hem!!

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 18:40

Ja, maar ik heb Pep zelf niet op de foto!! Daar ben ik eigenlijk naar op zoek en naar mensen die weten hoe zijn nakomelingen het doen, en wat hij zelf heeft gepresteerd in de sport! Pilot, is genoeg info over te vinden, maar Pep blijft voor mij een raadsel, want hij staat wel als goedgekeurde zoon van Pilot op papier!! Enig idee waar er ergens iets staat over Pep???

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 19:10

pb pearl_tje eens.. die heeft een pep nakomling gereden en ook foto's geplaats van een Pep zoon
Die kan je ook vertellen waar hij staat, is niet zo heel ver van Almelo af.

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 19:37

Ik ken een Pep afstamming.Hij heet Peppel, en staat bij stal Nieuwmoed in Vorden. Heel erg leuk paard, is volgens mij L-springen en M dressuur, en is meegeweest naar de deurne opleiding van een kennis van me. Heel allround paard met een makkelijk karakter, vos, ik dacht 4 witte beentjes, en ongeveer 1,65 m.

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 22:00

Ok, de Pep paardjes bestaan dus wel!! En ze doen het ook goed?? Ik wil pearl-tje wel pben, maar weet niet hoe!! Ik reageer meestal op een topic, en weet niet hoe ik een nieuw bericht moet aanmaken om te pben naar pearl-tje. Zou jij haar niet even willen attenderen op dit topic?? En haar vragen of ze misschien een foto kan plaatsen van de hengst Pep?? Zou je eeuwig dankbaar zijn(hihihi)!! En wie nog meer info heeft, jullie zijn erg welkom!!

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 21:07

Heb al een topic gevonden waar pearl-tje in stond en heb haar nu uiteindelijk gpbt!! Heeft verder niemand info??

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 21:32

Pearl_tje zal ook wel weten wanneer er weer een hengstenshow is bij de hengstenhouder.... zal ongeveer een uur rijden vanaf Almelo... Kan je hem IRL zien en zelf foto's maken... Haha!
(had Pearl_tje al verteld dat er iemadn info zocht van en over Pep)

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 22:42

Oh, dat zou helemaal mooi zijn!! Thank's, ik zal het dan wel horen van pearl-tje!! Groetjes!!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 08:53

Bij mij op stal staat ook een zoon van Pep. Een donker kastanjebruine ruin, drie witte voeten en een scheef smal blesje. Hij is ontzettend lief, cool en gezellig. Kan geweldig springen!

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 16:41

Nou daar zal mijne wel zijn springmanieren vandaan hebben dan!! Grappig dat de Pep zoveel aftekening geeft!! Mijne heeft 4 witte voeten en een klein kolletje.

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:31

bij mijn stage staat er ookj 1 van pep...en die springt fantastisch alleen qua dressuur ie ze wat onhandig daarin...