Al een paar jaar ben ik in het bezit van een sectie A Welsh hengstje van inmiddels 5 jaar. Hij is na zijn geboorte opgezadeld met de naam Mayflowers First Gentlemen. Inmiddels is hij omgedoopt tot Boef.
Zijn vader is Ceulan Suran, vader van de moeder is Pandoer. Heeft iemand informatie over deze beide hengsten?
Muzefee
Geplaatst: 15-10-04 12:12
Op de site van het stamboek moet je ff op fokkerijzaken en dan hengstenstapel klikken daar staat wel verdere afstamming... Verder weet ik niks.
LolaTFB
Geplaatst: 19-10-04 16:11
Ceulan Suran staat bij ons op stal! www.hengstenhouderijdibbits.tk, daar kun je een foto van hem vinden. Suran is echt een superleuk en stoer beestje. Ik weet verder niet zo veel van hem maar je kan de eigenaren mailen: dibbits-hengsten@novi.net Die weten je vast wel meer te vertellen.
joostvangestel
Geplaatst: 19-10-04 19:40
Ceulan Suran is uit de supermerrie Ceulan Sidan. Volgens velen de beste merrie van Dr. Wynne Davies.
Pandoer is een volle broer van Ozal. Ik weet nog goed dat hij goedgekeurd werd, in hetzelfde jaar als Rober. Pandoer is naar Duitsland vertrokken. Je zal hem daar vinden onder de naam Pandur.
Westernfreak
Geplaatst: 20-10-04 19:50
Pandoer is een volle broer van Petra, de moeder van een van onze hengsten. Dit topic kan wellicht interessant zijn voor je tot aan Wilcrick Ceinwen