Info over de pony hengst DARWIN (nrps)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Info over de pony hengst DARWIN (nrps)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 15:59

Ik ben op zoek naar informatie over de ponyhengst darwin.
het is een nrps hengst.
De vader van de pony waar ik op rijd is darwin en ik vraag me af of hij op zijn vader lijkt.
heeft iemand er ene foto van?
Alvast bedankt, hoop dat iemand mij kan helpen!

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 17:06

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb een E pony gehad, dat was een Santo Amigo X Darwin. Ik zou het ook wel leuk vinden om er iets meer van te weten

texela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:03

Heb je hier iets aan?

http://www.allbreedpedigree.com/index.php?query_type=check&search_bar=horse&h=darwin&g=4&inbred=Standard

http://www.stal-romano.nl/nrps0700info.htm

De 17-jarige Wendy Fokker is met de 17-jarige ruin Darwin bij de junoiren Nederlands kampioen dressuur 2002 geworden. Darwin heeft een Engels volbloed als vader en een Groninger moeder (V. Darwin Sgrt). Hij is het vroegere Grand Prix paard van Inge Fokker, de moeder van Wendy, en begint nu aan zijn tweede jeugd; we zullen ongetwijfeld nog veel over hem horen. Hieronder een verheugende reactie op dit bericht: "Reeds meer dan tien jaar beleven wij heel veel plezier aan het optreden van Darwin in de wedstijdring. Een betrouwbaarder paard is waarschijnlijk niet te vinden. Wendy Fokker werd na een korte stage van drie maanden bij Coby van Baalen met dit paard Nederlands Kampioen bij de junioren, won de Akzo-Intervet Cup etc.... Darwin is nog steeds een hengst en heeft al voor een aantal beloftevolle nakomelingen gezorgd.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:17

Deze Darwin is een pony texela

De Darwin die bedoelt wordt staat volgens mij hier in de buurt maar weet niet zeker.

texela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:20

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:21

volgens mij is er op de zoekfunctie ook flink wat te vinden, want kom deze darwin wel meer tegen op bokt!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 10:25

De Darwin die je zoekt staat inderdaad bij ons in de straat. Die mensen die nu de eigenaar zijn hebben hem gekocht van Cor Schetters. Helaas wordt er niets meer mee gedaan en loopt hij een beetje in de wei Scheve mond . In het verleden heeft hij Z dressuur gelopen. Het is een koffievos, hoe oud hij precies is kan ik je niet vertellen.