Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en vlekke loos zonder iets te raken..
(springwedstrijdje met figuren, waarbij je bijna hele tijd in de verlichte zit moet en dus ook netjes moet rijden)
(alles op zijn elf-en-dertigste) en sommige waren heel speedy
, want zij hadden de proef het netst gereden
en het meisje had een zeer goede/ nette verlichte zit, die ze ook goed in stap liet ziet (en de meesten dan toch gingen zitten >;) )
, vooral de combi netheid en springen vind ik leuk 
Thirza schreef:ik spring/sprong met sya regelmatig ik heb ook veel spring les gehad ik sprong soms zelfs een parcour rond van 1mtr tot 1.20
maar helaas ik ben dus 19 en zou ik bij de paarden moeten terwijl sya maar 1.48 is
dus als er zulke tinker wedstrijden zijn lijkt het mij wel leuk om mee te doen!
ramgad schreef:ik heb een tinker van 1.50 m. De meeste mensen zeggen dat tinkers niet geschikt zijn om mee te springen, maar die van mij wel hoor!!!! Mijn tinker springt voor de moment 1.30 m!!!!!!!

Sarah doet het vrij makkelijk maar hoger dan 50cm. hoeft het van mij niet zo nodig
Heb ook nog nooit springles gehad ofzo, dus zit er vast ook niet al te charmant op.
tinky_mariin schreef:hoi. ik heb een tinker en ik heb een dressuur wedstrijd mee gedaan wat alleen voor tinkers vas, da ging via het tinker stamboek uit. je kan ook voor info op www.tinkerstamboek.nl kijken