Hallo, Ik heb een nrps paardje die van Saporos is maar ik kan helemaal geen informatie over hem vinden verder of foto's heeft iemand die? De fokker is Slingerland (in elim) maar die hebben volgens mij ook geen site.Of hebben jullie ook een afstammeling van hem?
alvast bedankt, groetjes en hoefjes m en liberty
[edit ellende: niet werkende tags uit titel]
Tsikala
Geplaatst: 13-10-04 15:49
Hoi, wij hebben op stal 2 kinderen van Saporos lopen. Een merrie en een ruintje, beide zijn ze donkerbruin en ongeveer 1.53m. hoog. De merrie heeft een vrij pittig karakter en is snel heel heet. De ruin is heel lief/zachtaardig van karakter. Ik heb wel wat foto's van Saporos, die staan in het NRPS hengstenboek 2004, maar ik heb zelf jammergenoeg geen scanner, anders had ik ze er even voor je op gezet. Misschien kan je een mail sturen, op de site van www.nrps.nl om foto's van Saporos te vragen. Het is een Arabisch Volbloed en donkerbruin en de volle broer van Sjapoer, meer weet ik niet van hem. Hiervoor moet je bij het NRPS zijn. Ik heb evt. wel foto's voor je van de kinderen van Saporos, maar daarvoor moet je me maar even een pb sturen! Gr. Melina
ja die had ik ook gevonden maar idd kan ik nergens een foto vinden maar ja iedergeval bedankt voor jullie hulp
tnxxxx
Liselot
Geplaatst: 14-10-04 09:24
je kunt de fokker even bellen, dat vind die hartstikke leuk (hebben wij toen der tijd ook gedaan, mocht ook komen kijken, maar dat is er niet van gekomen) en dan een keertje langsgaan. zij kan je alles vertellen over hem
libertysnowy
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-04 10:20
oja das ook een goed idee... hebben ze mischien ook een website?
Liselot
Geplaatst: 14-10-04 11:45
voor zover ik weet niet
Tsikala
Geplaatst: 14-10-04 16:15
Kijk maar even op www.nrps.nl en dan bij hengsten --> Arabisch Volbloeden, daar staat Saporos bij en ook het adres van de fokker/eigenaar. Je kunt ze dan zo een keer opbellen voor een afspraak! Gr. Melina
Tsikala
Geplaatst: 14-10-04 16:16
Heb het even voor je opgezocht, dit is het adres en telefoonnummer van de eigenaren van Saporos:
H. Slingerland idem Carstensdijk 13b 7916 TN ELIM tel.nr. 0528-362300
Hoop dat je hier wat aan hebt!
libertysnowy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-04 07:51
Heb het even voor je opgezocht, dit is het adres en telefoonnummer van de eigenaren van Saporos: