Wie heeft er nog meer een Elmshorn??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ro0sj

Wie heeft er nog meer een Elmshorn??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 20:42

Ik heb een 4jarige elmshorn merrie, ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met een elmshorn, zoja, wat rijd je ermee en heb je misschien een foto??

Ik ben benieuwd, zelf rijd ik pas B met haar, ze is nogal lastig, het is een flinke merrie, heeft echt van die buien gelukkig gaat het steeds beter ze kan wel super goed springen en aardig lopen ook al zeg ik het zelf Haha!, ze heeft nogal een eigenwilletje en wil heel graag haar zin krijgen daarom ben ik benieuwd wat voor soort karakter andere elmshorn's hebben!!

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:49

Ik ben eigelijk ook wel benieuwd naar een foto van jouw paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:53

Ik heb sinds kort een 3 jarige Elmshorn merrie
Net zadelmak.
Door tijdgebrek wegens verhuizing heb ik haar pas 4 keer gereden.
1x met een tussenpoos van 4 weken.
Maar dat was gewoon paar rondjes longeren en wegrijden Lachen
Ze was super braaf

Afbeelding
Afbeelding

meer foto's staan in mijn profiel Lachen

Casper1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:18

ik heb een elmshorn gezien op de veiling op Zangersheide, mooi plaatje met een echt elmshorn koppie!

paarden4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:37

ik heb een veulen van Elmshorn gezien bij ons op stal, errug mooi beestje maar hoe ze verder gaat worden?

paarden4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:38

Trouwens jou paard is ook een plaatje zeg!!!:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:39

Heeft er iemand van jullie misschien leuke info en fotos van elmshorn?
Ik kom maar steeds op 1 springfoto van hem uit Lachen

Meul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:42

Ro0sj schreef:
Ik heb een 4jarige elmshorn merrie, ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met een elmshorn, zoja, wat rijd je ermee en heb je misschien een foto??

Ik ben benieuwd, zelf rijd ik pas B met haar, ze is nogal lastig, het is een flinke merrie, heeft echt van die buien gelukkig gaat het steeds beter ze kan wel super goed springen en aardig lopen ook al zeg ik het zelf Haha!, ze heeft nogal een eigenwilletje en wil heel graag haar zin krijgen daarom ben ik benieuwd wat voor soort karakter andere elmshorn's hebben!!

Meul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:46

Hoi!
Ik heb sinds februari een elmshorn en heb haar begin juli in laten rijden (Juni werd ze 3) Ze is inderdaad net als jou paard erg lastig en heeft een bijzonder sterke eigen wil! Voordat ik erop zit is er al een hele (geduldige) strijd geleverd. Mijn paard heeft dus hetzelfde karakter als die van jou...maar is volgens mij met veel geduld nog wel zo ver te krijgen dat ze haar strijd een keer opgeeft! Op dit moment nog afzien.... ze loopt wel super!
Groeten Sandra

Meul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 19:20

Ik rij nog "niks" met haar...ze is ZO lastig (maar wel lief) dat ik eerst haar vertrouwen wil winnen.... Vandaag hebben we onze paardebak afgemaakt en het eerste wat ze deed was eruit springen!!!!!! Verdorie....
Dus springen kan ze.... Foto's heb ik nog niet echt maar wil ze wel voor je maken! Groeten san

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 09:23

Mijn zusje heeft een 13 jarige Elmshorn merrie. Kijk maar in haar profiel voor foto's. haar naar is Thirza. Haar paardje is een vreselijk lief dier die geen stap verkeerd zou doen. echt een braaf leerpaard.