Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Solied is ook een mooie en voor zover ik kan zien een rustige hengst. Dat is een zoon van Sultano uit een Gabor moeder. Eigenaar is een bokker onder de naam solied. Al is hij de laatste maanden niet echt actief. Stuur anders eens een PBtje. Dan heb je nog Rubiquil maar die is niet echt goedkoop. Disconto is ook een goede hengst maar de disconto' die ik heb gezien zijn niet echt koele kikkers eerder aan de hete kant. Cantos is ook een goede hengst en rustig maar ook niet echt goedkoop meer. petraaken schreef:Cantos is ook een goede hengst en rustig maar ook niet echt goedkoop meer.
Vajramani schreef:Cantos is inderdaad niet goedkoop geloof 1000 euro.
Zekers een goede hengst, kan goed springen en dressuur gaat hem ook prima af.
Rustig: bij tijden, net hoe zijn koppie staat, hij voelt zich soms aardig hengst, alleen is hij goed te rijden ( binnen), buiten moet hij toch echt gelongeerd worden want hij ziet overal spoken en raakt overspannen als hij veulens ziet. Maar verder een SUPER hengst.
) en gooi je merrie daar even bij.
), en alle bijkomende kosten.
) Barb77 schreef:
Feit dat je dezelfde vraag al hebt gesteld in deze topics
[FA] Ik zoek een Hengst...
[EA-GZ] Gezocht dekhengst voor mijn pony..
[FA] grote hengst op kleine merrie: kan dat?
............
) fokadvies wil vragen, zou het ook makkelijk zijn een foto van je merrie te plaatsen, zodat Bokkers haar bouw mee kunnen nemen in de advisering van een hengst, en niet alleen jouw factoren goedkoop en dichtbij....
want wij hebben 2 hele leuke lieve hengsten op stal die goed fokken en het goed in de sport doen!