bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en die doet zelfs hoge school sprongen. Voor de rest ook het hele boeltje: passage, piaffe, spaanse pas en polka, aan de lange lijnen, VD,...
. Ik ben het er wel mee eens dat je met een ander ras meer kunt bereiken, fjorden hebben volgens mij meer tijd nodig om iets te leren maar dat vind ik ook wel weer een uitdaging om zo'n moeilijke pony wat te leren, maja, smaken verschillen

Feit blijft natuurlijk dat fjorden in de uitgestrekte gangen ed. misschien wat tekort komen vergeleken met andere paarden, voor een fjord zijn sommige dingen lichamelijk gewoon moeilijk uit te voeren, maar dat wil absoluut niet zeggen dat het onmogelijk is om hoger in de sport te komen met een fjord
Shetfan schreef:Ik wil absoluut geen wedstrijden gaan doen. Niks voor mij. Ik wil gewoon in de bak werken aan dressuur, afentoe springen en voor de rest wat buitenrijden enzo. Ik ben niet zo iemand die echt hogerop wil komen. Die grote paarden zijn ook niks voor mij. Ik reed laatst op het kleine paard van m'n zus en dat vond ik al veel te gigantisch.

Shetfan schreef:Ik wil absoluut geen wedstrijden gaan doen. Niks voor mij. Ik wil gewoon in de bak werken aan dressuur, afentoe springen en voor de rest wat buitenrijden enzo. Ik ben niet zo iemand die echt hogerop wil komen. Die grote paarden zijn ook niks voor mij.