Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
)
) nog een klachtenbrief van mij kunnen verwachten over hoe het er aan toe gaat op de Centrale Premie Keuringen. Ik ben hier totaal niet tevreden over, niet over de organisatie en niet over de jury, vondt het er namelijk allemaal erg onprofessioneel aan toe gaan 
maessie schreef:Hm maya ik denk toch wel dat ze je papieren nodig hebben omdat het daar in word genoteerd. Maar als ze niet in het Keurstamboek is opgenomen blijft ze dus veulenboek.
Ze is namelijk dit jaar gekeurd voor het keurstamboek (op 7-jarige leeftijd) toen hebben ze de papieren meegenomen, en het enige wat ze hadden toegevoegd was een handtekening. Hoe wilden ze dat dan aanpassen? Kruis erdoor zetten ofzo? 
) en hem op mijn naam laten zetten. Het verliep eigenlijk helemaal zonder problemen. Ik heb het allemaal via mail afgesproken en had alles zo in huis.andor schreef:steeds mijn stamboekpapier niet terug heb gekregen en ik vraag me nu af of ik dat ooit nog terug krijg.
Weet iemand hier iets van??

Kaatje had een 2A premie gekregen op de keuring maar in het blad staat iemand anders op die plek en ze hebben Erika voor het gemak maar helemaal niet genoemd. Dit is natuurlijk gewoon een foutje maar ik vind het wel een slordige fout. Weet natuurlijk niet of het stamboek het niet goed heeft opgeschreven of dat het komt door degene die het blad in elkaar zet. Ik heb ze wel een mailtje gestuurd en hopelijk krijg ik snel antwoord terug!