Duitse raspaarden..Wat vinden jullie daar nou van
?Heb je er zelf een, wat voor een en wat doe je ermee ??
Ikzelf rijd een Trakehner en ik vind t heerlijke paarden
Heb ook een Westfaler gereden en een Hannoveraan
Benieuwd naar jullie reacties
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Duitse raspaarden..
?

maar wel lekker hahahahaa neej, ze is wel lief, alleen als je dr echt wil laten werken moet je goed je best doen (niet omdat ze niet wil, maar omdat ze super eigenwijs en sterk is) maar van karakter is het echt een super paard, die ook wel voor je wil werken, alleen moet jij ff laten zien dat je dr aankan/de baas kan. op stal is ze echt super en luistert ze perfect
ze loop zelf haar stal in en gaat dr alleen uit als je dr pakt, je kan dr lokken wat je wilt, ze gaat niet de stal uit
. Hij is "slechts"1.80 mtr. en superlief, het was liefde op het eerste gezicht
. Toen hij 14 jaar was heb ik hem laten africhten voor de wagen en dat heeft hij 1 jaar super gedaan, totdat hij ziek werd
. Helaas staat hij nu nog in utrecht, ff afwachten hoe het gaat aflopen. Maar 1 ding is zeker, zo'n paard krijg ik nooit meer
. Lisanne1 schreef:ik heb ook een duitse haflingeren suziej heeft duitse rijpony
Ik denk dat de topicstarter daarmee niet in Duitsland geboren of geregistreerde paarden bedoelt, maar Duits gefokte paarden, zoals bijv. de IJslander een IJslands raspaard is (of meer 'het'), om het zo maar te zeggen... Mijn paso peruano is geregistreerd in duitsland, gezien er geen nederlands paso peruano stamboek is.
. maar zit al in de L2. kijk maar op mn profiel voor de foto's op de foto kun je zn brandmerk wel een beetje zien