Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En Njadien is 9 juni ongeveer uitgerekent, dus vanaf half mei ofzo ga ik die eens extra controleren, en sowieso al wat extra zodra het veulen van Shanaya geboren is, want tja, dat werkt aanstekelijk...
en heeft overduidelijk Marije's Code Of Honor gelezen. Ik verwacht dus dat ze dit jaar ook weer overtijd gaat. Van de jonge merrie weet ik het niet ... zij is ook in de kudde gedekt en de dierenarts heeft me bij de aankoopkeuring een schatting meegegeven ... en daar moet ik het mee doen
! Polly schreef:Klopt dat ding van jou wel Yessy?
Als ik een dekdatum van 22/05/2004 invul dan zou het veulen komen op 03/09/2006, mag hopen dat het iets korter duurt *zucht* het idee alleen al
Polly schreef:Klopt dat ding van jou wel Yessy?
Als ik een dekdatum van 22/05/2004 invul dan zou het veulen komen op 03/09/2006, mag hopen dat het iets korter duurt *zucht* het idee alleen al
!! MarijeR schreef:The mare's secret code of honor is as old as horses themselves and is ultimately the species best kept secret. No mare shall ever produce a foal before it's time.(It's time being determined by the following factors):