Neem KrackC van 1500 euro, wat ik al duur vind.
Laten we het dan maar niet hebben over ChinChin die mij echt compleet achterover doet vallen
. Die prijs is in mijn ogen echt niet leuk meer.Nu heb ik zelf mijn oog laten vallen op Rubiquil waarvan het 900 kost.
Op zich vind ik dat al duur, maar als ik dat vergelijk met andere toch redelijk goedkoop.
Nu zat ik van de week gezellig te kletsen met een fokker, welke mij voor gek verklaarde. Das toch veel te duur zei ze (Rubiquil, terwijl ze zelf voor Vancouver heeft gekozen dit jaar
).Dat het duur is, ben ik zeker wel met haar eens, maar haar opmerking maakt me toch wel nieuwsgierig naar goedkopere hengsten dan.
Wat zijn nou zeer leuke hengsten, maar wel nog goedkoop/betaalbaar
. (onder de 750) 
dekgeld.
Snap ook wel dat het om een KWPN-goedgekeurde hengst gaat. Alhoewel die ook niet allemaal even goed zijn. Maar je hebt wel meer garantie natuurlijk. Maar goed: als je een serieus antwoord wil: alleen bij de jonge hengsten kun je redelijk goedkoop dekken. Oudere hengsten hebben zich of bewezen en zijn dus duur, ofwel ze blijken slechte verervers te zijn, en dan kun je er maar beter vanaf blijven (of je moet je merrie heel goed kennen en zeker weten dat hij daar goed op past).