Toen daarheen gereden en ook dat ging heel goed! Heel rustig geweest onderweg! Daar aangekomen uitgeladen wat ook heel goed ging!
Toen ze bij de groep erbijgezet! Even een beetje aftasten en Kiki en Anka renden zij aan zij door het land heen! Daarna gingen ze tustig staan kijken en een beetje rondsnuffelen! Helemaal top dus! Al gauw had ze een beetje gesnuffeld met de rest, en had ik gezien dat het allemaal wel goed zou gaan, en ben ik weggegaan! Toen ging ze wel heel hard hinniken, en moest ik wel even slikken
Maar ze gaat het er super naar haar zin hebben! Daarna naar Fleur weer terug gegaan, en die even laten lopen in de bak, en eventjes haar uiers gecheckt! Mijn hemel! Onwijze uiers, waar stralen melk uit liep! Ben heel benieuwd hoe dat afloopt! Ze was verder wel heel rustig, en keek me mega zielig aan, waardoor mijn schuldgevoel nu heel erg werd! Maar ik denk wel dat het goed gaat komen!
Hier nog een paar foto`s van vandaag!
De 2 dikbillen!

Naar het landje toelopen!

Nog 1 fototje samen!

In de groep daar!

Kennismaken met de rest van het nieuwsgierige groepje! *NOA*

Fleur haar uiers, na 5,5 uur niet drinken van Kiki!

heb een beetje tweestrijdige gevoelens...Blij omdat het allemaal goed is gegaan, en toch ook jammer dat het allemaal een beetje voorbij is!

(vind ik altijd).
).
Leuke foto's! 

. Komt Aran hier ook bij te staan als hij afgespeend is? (oh, ik bedenk me nu opeens dat Aran een man is
).
. Ik hoop voor dr dat het snel minder wordt, lijkt me niet fijn om met zulke uiers rond te sjouwen
. Wat is het wereldje toch klein he