Ik heb zelf 2 shets , Jhonny van 1.10 en Logan van 89 cm. Spullen voor de Jhonny zijn makkelijk te krijgen , totaal geen probleem.
Maar voor Logan..... 1 grote ramp!
Hoofdstellen passen niet , bakstukken zijn meestal te lang , heb je eindelijk een hoofdstel gevonden wat past bij de bakstukken dan is de neusriem weer te kort.
M'n hoofdstel om te mennen past net op de laatste bijgemaakte gaatjes. Ik heb een zweetdekentje gevonden voor m'n ukkie , past in de lengte wel maar hangt bijna op de grond.
Ik ben nu op zoek naar een andere wagen(4 wielig) om te mennen. De 4 wieler die ik nu heb is gewoon te zwaar voor hem. Nieuwe wagens zijn makkelijk te vinden die een normaal gewicht hebben voor hem (zo'n 80 kg) maar die kosten dan ook het nodige.
Maar 2de hands is er bijna niets te krijgen , allemaal te groot en/of te zwaar.
Ben ik de enige met dit probleem of zijn er nog meer mensen die dit ook was opgevallen ?Waardoor zou dit komen ? Word er geen rekening gehouden met de "dwergjes"
? Of zijn de mensen die een mini hebben zo blij met d'r spullen dat ze ze 2de hands niet verkopen? En weet iemand een site o.i.d. waar spullen voor mini's gewoon te krijgen zijn ?Edit Elles: onduidelijke titel aangepast
(grijs met champagnekleur, erg sjeik ding) en heeft een bokker dit gekocht voor een mini-shetje. Ik heb ook een paars/zwart regendekentje voor ons Quicky in 130 cm OL (en die was er ook in 120 en zelfs op bestelling in 110!!! Ik moet wel toegeven dat ik hier in België ook niet zoveel vind.
Dit dekentje (PAVO in wol) was ook in een nog kleinere maat te krijgen, maar ons Quick heeft deze geërfd van onze vorige B-pony (vandaar dus wat ruim)
(
gelukkig bleef hij dan verbaasd staan
die een mooi súper licht karretje voor hem had gekocht
moeten we alleen nog startkapitaal hebben