Formateur - info gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Formateur - info gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 17:00

Domino's vader is de hengst Formateur (Poolster nwp) Formateur is zijn gelderse naam. Heeft iemand informatie over Formateur. Of misschien zelf een nakomeling van deze geweldige hengst? Zo ja, doe je aan (welke) wedstrijdsport, waar ligt het talent van jouw paard?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 17:43

Wij hebben een oudje staan: Body Guard.

Groot, ouderwets paard, maar met een hart van goud. Is vroeger nog Z springen en M dressuur geweest.

Hij is dik 1.75m en mijn moeder, die erop reed 1.64m. En tóch fijn lopen, zonder misbruik ervan te maken.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 19:27

Tyrza, is het mogelijk dat je me een foto van hem pb't? Zoals je hem omschrijft lijkt ie ontzettend veel op Domino (is ook 1.75 m) en heeft ook hetzelfde karakter. Iemand heeft mij wel ns verteld dat de nakomelingen van Formateur allemaal gouden karakters hebben, hoewel ze wel erg eigenwijs en ondeugend kunnen zijn..

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:58

Formateur was een Polaris dacht ik. Ik heb een Balzflug x Formateur gereden en zijn talent lag duidelijk bij de dressuur. Hij was 3 de bez. hengst en ZZ dressuur.
Formateur gaf super karakters mee en gaf vaak net wat nuchterheid door waardoor hij goed aansloot bij de volbloednakomelingen uit die tijd.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:12

desiree83 hier op bokt heeft een formateur paard gehad, ik geloof een nocturn X formateur, heeft ze mee bij de youngh riders gereden..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:53

Remy schreef:
Tyrza, is het mogelijk dat je me een foto van hem pb't? Zoals je hem omschrijft lijkt ie ontzettend veel op Domino (is ook 1.75 m) en heeft ook hetzelfde karakter. Iemand heeft mij wel ns verteld dat de nakomelingen van Formateur allemaal gouden karakters hebben, hoewel ze wel erg eigenwijs en ondeugend kunnen zijn..




Poeh, daar vraag je me wat. Ik zal eens kijken of ik er binnenkort eentje kan maken.

Ondeugend is ie wel in die zin dat het een Houdini met deuren is. Lachen

Hij is lichtbruin van kleur, wit kolletje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:55


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:53

Als je de zoekmachine gebruikt kom je als het goed is ook nog een paar topics over hem tegen.