Een merrie en een ruin. De merrie deed mee in de rubriek 8 jaar en oudere merries en de ruin in de rubriek 3 jaar en oudere ruinen.
Ik heb ze beiden voorgebracht en hoe we ons plaatsten hadden we echt nooit verwacht!
De merrie kreeg een 1ste premie en werd 1ste in haar rubriek!
En ze mocht meedoen met de kampioenschappen. In de kampioenschappen werd ze niet geplaatst en mocht dus niet meedoen met de dagkampioenschap, maar het resultaat mag er alsnog wezen!Ze is nu voorlopig model en moet een van de fjordenproeven met een goed certificaat afsluiten om definitief model te worden, ze gaat de trekproef doen in het najaar.
De ruin kreeg ook een 1ste premie en werd ook 1ste in zijn rubriek!
. Hij mocht ook meedoen met de kampioenschappen en werd kampioen! Hij mocht dus wel meedoen met de dagkampioenschap. Uiteindelijk bleef hij samen met een andere fjord over en die andere fjord werd dagkampioen maar ons geluk kon allang niet meer stuk!
Met twee paarden naar de keuring en twee keer een eerste plaats en een eerste premie en dan ook nog eens een kampioensfjord is niet gek toch!
Kijk vooral goed in het volgende fjordenboekje naar de foto van Tuard, de kampioen van de ruinen
*Heel trots op de fjordenbalen*
. Een rood halster mag ook hoor, dat wou de eigenaar graag. De merrie had ik een hoofdstel in gedaan.
Verder hadden wij nog een hengstveulen 1A, de merrie kreeg btw nog 2 predikaten, nog een 2 jarige merrie die nog reservekampioen werd bij 1+2 jarigen. Totaal hadden we 6 fjorden mee (waarvan 5 dan "van ons" of diegenen waar ik van mee was) en die hadden allemaal een 1ste premie. Dus idd ook erg geslaagd!!!! 'k Vond het echt leuk om te doen dat voorbrengen en zo!! 
wihi, k sta er zo met mn handje bij als Wandor zo steigert!!
Ennuh nog naast Crista van tessa (met 3/4 broek bij 't hengstveulentje) stoer!!!!
. Tuard liet zich heel mooi zien in de bewegingen ja, hij was super allert. Helaas ook erg druk en ik heb nog een trap gehad van hem (voorbeen), maar dat heeft die geweten ook