. Ik heb gebeld maar ze hebben het erg druk.Volgens mij ben ik nu in overtreding als ik met het paard weg ga, ik ben volgens mij verplicht een paspoort bij me te hebben. Bovendien kan ik haar nu nog steeds niet laten chippen, dat moet straks ook weer gebeuren (kon niet op de kwpn keuring omdat chic van oorsprong een nrps paspoort heeft
). Het paspoort is overigens het enige officiele document wat ik van chic heb omdat het nrps geen aparte stamboekpapieren afgeeft. Ik had eigenlijk een ontvangstbewijs moeten vragen bedenk ik me nu toen ik het paspoort afgaf. Hoe gaan anderen hiermee om?

. Even offtopic weet iemand of die regels nog gaan veranderen (als je 2x lt hebt gereden dat je een nieuw paard Z moet starten)
hoe een en ander opgelost moet worden. Er zullen verscheiden kleine fokkertjes wel weer de dupe in deze zaak worden, allerlei regeltjes en wetjes uit de hoge hoed toveren zonder na te denken hoe alles in de praktijk wettelijk geregeld moet worden. Dat het al een beetje rommelt stond vorige week al in de paardenkrant
. Onder het kopje:
Dat van mij is zeker al 4 wk terug..