Mijn nieuwe paardje heeft als v. Rixtel m. Hurante en mv. Bustron Weet iemand iets te vertellen over een van deze paarden?
Anoniem
Geplaatst: 25-07-04 10:45
Leuk, bij ons op stal staat ook een rixtel x bustron. (ook te koop) Heb jij die van jou in gemert gekocht?
Verder weet ik dat Rixtel een zdpf hengst is. Bustron staat bij van de boogaard in aarle rixtel.
Bustron, de fok en dressuurhengst van het KWPN. Hij is voor het leven goed gekeurd op zijn elfjarige nakomelingen. Bustron is geboren uit de HASTRONA fok en prestatiestam. Hij heeft zichzelf waargemaakt door eigen prestatie in het ZZ dressuur en door de hoge prestaties van zijn nakomelingen, die presteren door hun karakter:
hey thnx voor de info, we hebben haar idd in gemert gekocht, of eigenlijk in mortel op manege de stap ze stond daar op pension.
Laatst bijgewerkt door xxappiexx op 25-07-04 11:36, in het totaal 2 keer bewerkt
xxappiexx
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 11:34
Rixtel is een zdpf hengst, wat houd dat eigenlijk in?
jollyjoker
Geplaatst: 03-08-04 23:53
Ik heb een Bustron ruin, FANTASTISCH dier,MAAR niet altijd even makkelijk.ik moet echt met hem samenwerken, maar ikmhad me geen beter leerpaard kunnen wensen. Ikben in April bij de Hastrona hoeve wezen kijken naar Bustron.Is echt een mooi dier,enorm mooie hals en veel uitstraling. Kijk eens op www.hastronahoeve.com Staan ook 2 hengsten die famillie zijn van Rixtel.