Jazz afstammelingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiantaM
Berichten: 11279
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:11

Natuurlijk Haha! , ik zei toch eerder, volgens mij spaart ze jazz-nakomelingen Haha!

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:10

Ik heb ook een Jazz nakomeling. Een 8 jarige merrie JazzXIvanhoeXAmor. Ik heb nu 1 keer zz-licht met haar gestart en had bijna 62%.Ik rij ook met haar bij de junioren en dat gaat ook best goed.In het begin klikte het niet zo, maar nu ik haar steeds beter leer kennen, kan ik er ook beter mee omgaan. Over het algemeen vind ik Jazz nakomelingen er gaaf bewegen en erg mooi maar er zijn altijd mindere en lasterige paarden.

Myrthe1
Berichten: 203
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:46

Vraagje, als het dus niet klikt tussen ruiter en paard, in dit geval dus
Jazz nakomeling, en het ligt aan de ruiter, wat doet de ruiter dan verkeerd
Anders gezegd, was is volgens jullie de juiste aanpak?

Anne_GTI

Berichten: 18207
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:08

consequent zijn, hem niet beledigen, onder de duim houden en de hemel in prijzen.

(werkt bij ieder paard het beste, ongeacht afstamming of ras)

boertjesfan
Berichten: 121
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:12

Hier nog iemand met een Jazz. In het begin een lastpak. Kijkerig en wegspringerig. Veel mee naar buiten geweest, veel gegalopperd ennn - veel mee gezwommen - doet echt wonderen. OK dan! Hij is nu werkelijk handmak, schrikt nergens meer van. Dat zwemmen vindt ie prachtig en tegelijk goed voor de spieren. Hij loopt nu Prix St. Georges. Ben echt blij met hem. Pling