Adriana stopt als moderator

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:42

Lovely schreef:
FA is een forum dat gekenmerkt wordt door Hunnie vs. Zullie en wie Hunnie en Zullie zijn, dan nog wel eens veranderen naar gelang de willekeur van Zullie en/of Hullie.


De spijker op zijn kop!

En als iedereen nou eens stopt met het hunnie en zullie denken, dan zullen de problemen snel opgelost worden.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 00:42

Voel je je aangesproken ofzo?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:44

Joh je laat je wel wat kennen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:44

Nee hoor Mop, ik ben niet jarig vandaag.
Wat je doet is namelijk nogal tekenend voor wat er aan de hand is en iedereen heeft het aan zien komen, behalve jij.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:46

Lovely, ik denk niet dat ze met dat verjaardagskado haar eigen verjaardag bedoeld. Wellicht een optie om uit te zoeken wie er vandaag van de FA-gangers jarig is? Of gisteren natuurlijk... Knipoog

Laat ik het zo stellen: de topics op FA die ik de laatste tijd aan het volgen ben geweest, daar vind ik het wel meevallen wat betreft 'teveel bij Anna en Ceascario horen'. Maar goed, ik lees lang niet alles. Maar wat ik me dan wel afvraag is waarom dit nu dan zomaar ineens naar buiten komt, en op deze manier, terwijl er met de benoeming van Adriana geloof ik ook al mensen waren die dit zeiden...

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 00:46

Ik laat me niet kennen, sommige puzzelstukjes vallen op hun plaats.
En vraag alleen of iemand zich aangesproken voelt? is niet een snauw ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:47

Pervinco schreef:
Lovely, ik denk niet dat ze met dat verjaardagskado haar eigen verjaardag bedoeld. Wellicht een optie om uit te zoeken wie er vandaag van de FA-gangers jarig is? Of gisteren natuurlijk... Knipoog

Laat ik het zo stellen: de topics op FA die ik de laatste tijd aan het volgen ben geweest, daar vind ik het wel meevallen wat betreft 'teveel bij Anna en Ceascario horen'. Maar goed, ik lees lang niet alles. Maar wat ik me dan wel afvraag is waarom dit nu dan zomaar ineens naar buiten komt, en op deze manier, terwijl er met de benoeming van Adriana geloof ik ook al mensen waren die dit zeiden...


Omdat iemand achter de schermen de boel ontzettend loopt op de fokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:50

Pervinco schreef:
Lovely, ik denk niet dat ze met dat verjaardagskado haar eigen verjaardag bedoeld. Wellicht een optie om uit te zoeken wie er vandaag van de FA-gangers jarig is? Of gisteren natuurlijk... Knipoog

Heb jij wel eens gehoord van het verschijnsel 'steek onder water'??? Dit forum zou net zo goed het "Grote steken onder water en/of gordel"-forum genoemd kunnen worden.

Citaat:
Laat ik het zo stellen: de topics op FA die ik de laatste tijd aan het volgen ben geweest, daar vind ik het wel meevallen wat betreft 'teveel bij Anna en Ceascario horen'. Maar goed, ik lees lang niet alles. Maar wat ik me dan wel afvraag is waarom dit nu dan zomaar ineens naar buiten komt, en op deze manier, terwijl er met de benoeming van Adriana geloof ik ook al mensen waren die dit zeiden...

Als dit al zo was bij de aanstelling van Adriana, dan zou je toch denken dat er wel al wat was??? Adriana heeft alsmaar liefjes achter Anna 42 aangehobbeld, dat weet zo'n beetje iedereen.

En Adriana, IK heb in geen geval achter jouw rug om aan je stoelpoten gezaagd, dat durf ik zomaar te beweren omdat het de waarheid is. Als ik al 'iets tegen' jou zou hebben, dan weet je dat zelf ook wel indien nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:51

adriana schreef:
Ik laat me niet kennen, sommige puzzelstukjes vallen op hun plaats.
En vraag alleen of iemand zich aangesproken voelt? is niet een snauw ofzo.

Nogal stompzinnig om dat even op mij af te reageren, ik sta er namelijk buiten.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 00:57

Ik reageer niet op jou af, maar het slaat nergens op dat ik achter Anna42 aanloop.

Ik zeg ook niet dat jij dat deed, maar er was wel een andere gebruiker die dat wel deed.

Die wel stokken zocht om mij te slaan en die mij pbde dat ik een leugenaar was toen ik hier wat vroeg over de hengst Quasimodo.

Die het hardst heeft staan schreeuwen dat het slecht ging met FA en dat ik partijdig was.

Diegene heeft het nou voor elkaar, het verschil is alleen dat ik nog een toekomst heb in de fokkerij en dat diegene zichzelf moet omhoogpraten op Bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:58

Nounounounou, het is nou wel duidelijk waarom je geen moderator meer kunt zijn hoor, hoeveel apen zitten er in die mouw van jou??
Is het misschien wel eens in je opgekomen dat het gewoon aan jezelf ligt en niet aan een ander??

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:00

adriana schreef:
Diegene heeft het nou voor elkaar, het verschil is alleen dat ik nog een toekomst heb in de fokkerij en dat diegene zichzelf moet omhoogpraten op Bokt.


Ik snap dat je het jammer vindt hoe het is gegaan, maar vind je zelf niet dat je wat ver gaat met weer een steek onder water? Wat wil je hiermee bereiken?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 01:01

Als jij dat zo vind is dat prima.

Maar ik heb dat in de maanden wel zo gemerkt. En ik wil die pb van Sarabande best plaatsen hoor. Ik geloof niet dat jij kunt lezen wat er achter de schermen gebeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:04

Als jij wel kunt lezen wat er achter de schermen gebeurt, dan is er iets goed mis.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:06

Daar was ze mod voor Lovely...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:08

Ik dacht eigenlijk dat ze met 'achter de schermen' bedoelde de riolen en catacomben van bokt, wat er via PB allemaal gecommuniceerd wordt bijvoorbeeld.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:09

Mods horen zich toch juist bezig te houden met dingen die op bokt gebeuren en niet erbuiten?

Mods horen btw ook wat kennis van de Nederlandse taal te hebben, maar dat is een ander verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:09

Maar goed............wie gaat de nieuwe Mod worden Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:09

Kayla schreef:
Mods horen zich toch juist bezig te houden met dingen die op bokt gebeuren en niet erbuiten?

Mods horen btw ook wat kennis van de Nederlandse taal te hebben, maar dat is een ander verhaal.

Het vervoegen van werkwoorden bedoel je zekerdt??

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:10

Lovely schreef:
Het vervoegen van werkwoorden bedoel je zekerdt??


Ja dat bedoeld ik .

Geen idee Pipo, ben ook wel benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:11

Pipo schreef:
Maar goed............wie gaat de nieuwe Mod worden Verward

Waarschijnlijk niemand, ik denk dat FA wordt opgeheven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:11

Kayla schreef:
Ja dat bedoeld ik .

Geen idee Pipo, ben ook wel benieuwd.

Ah mooi, dan bedoelten we hedzelfde.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:11

Dat is wat nieuws, dat beheersing van de Nederlandse taal een vereiste is om op Bokt moddie te worden...

Pipo, ik geloof dat ze nog niemand hebben? Heb ook geen topic op FZ gezien oid...

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:13

Ik vind dit een verlies voor bokt, en meer bepaald voor F&A. Adriana deed haar werk met zeer veel overtuiging. En deed het gewoon goed...

Bedankt voor de inzet Adriana.

Citaat:
Tja.............Adriana had natuurlijk niet een al te makkelijke start met een aantal gebruikers. Er zullen een aantal gebruikers zijn die nu met een glimlach op het gezicht zitten, eindelijk is voor hun de weg vrij naar......................................................


Moest dit waar zijn, dan zou ik echt bijna moeten huilen. Verdrietig Verdrietig

Citaat:
Ik vind het bijzonder jammer dat het Moderatorteam zich zo verschrikkelijk laat beinvloeden en zich laat manipuleren door bepaalde gebruikers. Inmiddels zouden zij toch beter moeten weten.


Dat zou ik ook denken. Voor iemand achter een scherm (die ze niet kennen) iemand die ze wel kennen opzij zetten. Het getuigt van weinig houding en karakter. FOEI moderators. Wisten jullie, dat jullie veel gehakketak zelf in de hand werken. Probeer eens kordaat te zijn. En vooral objectief. Knipoog

Citaat:
Omdat iemand achter de schermen de boel ontzettend loopt op de fokken.


En als dit waar is... dan moet ik helemaal Verdrietig Verdrietig

Blijf maar lekker bokken Adriana, en genieten van je passie (de paarden) Knipoog

jan
Laatst bijgewerkt door Jan_VT op 19-07-04 01:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:14

Beheersing van de Nederlandse taal is in ieder geval niet iets om je voor te schamen Haha!.
Mods hebben toch een voorbeeldfunctie op een of andere manier, correct spellen hoort daar gewoon bij; maar ik weet wel dat het hopeloos is hoor.