Adriana stopt als moderator

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:40

Ze is door de gebruikers voorgedragen en zo is ze gekozen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:42

joshua schreef:
Ze is door de gebruikers voorgedragen en zo is ze gekozen


Neem aan dat je met 'zo' door beheerders en mods bedoelt Haha! ?

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:44


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:49

Snap je het nou echt niet of doe je net alsof?

We hebben het niet over voordragen (dat weet ik ook nog wel Haha! ), maar over wie er gekozen heeft.

Maar goed, dat is het punt nu helemaal niet.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:50

Sorry hoor

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 22:51

Nope, ik ben nu weer gebruiker.

En op 4 aug ga ik jullie lastig vallen met alleen maar verhalen over hoe geweldig de Holsteiners wel niet zijn.
Die ik dan in de afgelopen dagen heb mogen zien. (brr rare zin Lachen )

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:53

Ja maar ik bedoelde eigenlijk dat we er toch een behoorlijk aandeel in hebben gehad dat zij als moddie gekozen werd, ik heb eht niet helemaal goed getypt, zag ik net toen ik het terug las.

Ik bedoel wij mochten mensen voordragen die in onze ogen goed waren om als moddie het FA te bezetten, ik neem aan dat er bij het daadwerkelijke kiezen de meningen die wij gaven bij het voordragen van Adriane, mee genomen zijn in het uiteindelijke besluit.

Daar komt nog bij dat als wij wel mensen mogen voordragen en die mensen die wij dan voorgedragen hebben uit hun functie worden gezet, wij best recht hebben op een uitleg waarom.........

Ze hebben het toch ons ook gevraagd, wij vragen het nu aan hun, maar dan over het waarom.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:56

SAKKIA schreef:
Ja maar ik bedoelde eigenlijk dat we er toch een behoorlijk aandeel in hebben gehad dat zij als moddie gekozen werd, ik heb eht niet helemaal goed getypt, zag ik net toen ik het terug las.

.


Dacht ik ook maar volgens Kayla was dit dus een soort van zoethoudertje en lag de beslissing bij de mods

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:57

Ja dat zou dan ook kunnen, maar daar heb ik verder geen weet van en als dat werkelijk zo zijn geweest, is het toen dus totaal nutteloos geweest.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:08

joshua schreef:
Dacht ik ook maar volgens Kayla was dit dus een soort van zoethoudertje en lag de beslissing bij de mods



Je moet me geen woorden in mijn mond leggen.

Als je wilt weten hoe de aanstelling van de mods destijds is gegaan moet je maar topics uit die tijd terug zoeken, het staat vaak genoeg uitgelegd. Verder ga ik hier nu ook niet op in, dat lijkt mij niet de bedoeling van dit topic.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:12

Kayla schreef:
Neem aan dat je met 'zo' door beheerders en mods bedoelt Haha! ?


Zal het dan wel verkeerd gelezen hebben

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:15

Ik verwijs naar mijn laatste reactie Lachen .
Laatst bijgewerkt door Kayla op 18-07-04 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 23:15

Ik ben er niet meer en het gedonder begint nu al Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:17

adriana, wees blij;

geen druk
vrijheid terug
voor jezelf bokken
geen calls oplossen

laat iemand anders het vuile werk maar opknappen Lachen

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:23

Kunnen we het over het vertrek van Adriana hebben?

Als er vragen over het aanstellen van een nieuwe mod zijn kunnen die op FZ gesteld worden.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:24

Daar hebben we het ook over maar er zijn mensen die stellen vragen die niet door Bart beantwoord worden
Laatst bijgewerkt door joshua op 18-07-04 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:27

Bedankt voor je inzet!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:28

Idd wij hebben toch verder geen vragen over het aanstellen van een nieuwe mod?? Maar het uit functie zetten van een mod??

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:35

BartVB schreef:
Het gaat hier om suggesties, het is dus niet zo dat de persoon die het vaakst voorgedragen wordt ook automatisch moderator wordt. Misschien is het ook wel handig om te melden wat voor mensen we zoeken.

Het belangrijkste is eigenlijk wel dat een potentiƫle moderator goed omgaat met ruzies, rustig blijft, op een normale manier een discussie kan voeren en niet persoonlijk wordt als er een keer onenigheid is. Verder is het erg handig als een mod regelmatig online is, ouder is dan 18 en nog nooit gebanned is geweest . Het is niet nodig dat een moderator een goeroe is m.b.t. het onderwerp van het forum dat hij/zij beheert. De moderator van Medisch hoeft dus net per se een dierenarts te zijn. Het is natuurlijk wel zo dat een moderator een zekere affiniteit moet hebben met het forum dat hij/zij beheert, anders is het ook niet bepaald leuk om al die topics bij te 'moeten' lezen.


Dit is al in de eerste post aangegeven in het grote "draag een moderator aan"-topic destijds.
Daaruit blijkt dus ook dat de users wel een stem hebben in de beslissing maar niet de enige stem.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:24

Don't shoot me if i'm wrong, maar ik meen me te herinneren dat er toendertijd ook aardig wat commentaar op Adriana is gekomen, wb de keuze voor moderaterschap op FA. Hoe ik het toendertijd begreep - tenzij ik nu vanalles door elkaar aan het halen ben - is die beslissing om Adriana mod te maken op FA grotendeels in handen van het team geweest en niet zozeer als suggestie van de gebruikers. Er moet dus wel iets heel onoverkomelijks voorgevallen zijn aangezien ze nu zo plots weggebonjourd wordt...

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 00:29

Ik ben volgens de genoemde moderators (correct me if i'm wrong) te betrokken bij Anna42 en Ceasario.

Ik wil daarbij ook zeggen dat ik die mening niet deel.

En dat ik goed contact had met 95 % van de FA gebruikers.

Overigens lijkt me dit een leuk verjaardagscadeau voor iemand uit die over gebleven 5 % Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:36

Tja.............Adriana had natuurlijk niet een al te makkelijke start met een aantal gebruikers. Er zullen een aantal gebruikers zijn die nu met een glimlach op het gezicht zitten, eindelijk is voor hun de weg vrij naar......................................................

Ik vind het bijzonder jammer dat het Moderatorteam zich zo verschrikkelijk laat beinvloeden en zich laat manipuleren door bepaalde gebruikers. Inmiddels zouden zij toch beter moeten weten.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:36

Adriana, bedankt voor je inzet OK dan!
Laatst bijgewerkt door holly op 19-07-04 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:37

Misschien iets om in een statje te verwerken .
Maar ik denk ook dat je zeker in de Anna42 hoek zit en ik denk dat Ceasario daar ook op zijn manier wel 'gebruik' van maakt. FA is een forum dat gekenmerkt wordt door Hunnie vs. Zullie en wie Hunnie en Zullie zijn, dan nog wel eens veranderen naar gelang de willekeur van Zullie en/of Hullie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:40

adriana schreef:
Overigens lijkt me dit een leuk verjaardagscadeau voor iemand uit die over gebleven 5 % Scheve mond

Dit is dus waar het om gaat. Dit soort sekreterige steken onder water.
Je bent zelf 10 april jarig volgens je profiel en vandaag is het 19 juli, je bent zelf dus niet jarig.