Had mijn twijfels bij Peach maar alles is goed met 6 weken en toch nog een bus Regumate. Zij is gedekt via diepvries sperma door Morgengold II van Gestuet Falkenhorst DL. Morgengold II is een goedgekeurde palomino warmbloed en is te zien op: www.gestuet-falkenhorst.de
Omdat ik met deze meid geen risico wil nemen blijft zij ook netjes thuis en doet a.s. zondag niet mee aan de 30e Jubileum Show van de RBP.
Bij Goldy wist ik dat ze drachtig was ... met deze merrie is haar gedrag gewoon al vanaf het begin heel anders ... maar omdat de baarmoeder hengstigheid toonde en er een eitje in ontwikkeling is (ter ovulatie niet de vruchtje) moet zij ook op de Regumate. Zij is gedekt met vers sperma door Indian Bogie Wogie. Bogie is een halfbloed pinto arabier en is te zien op: http://home.tiscali.be/murillotraining/ ... 0Wogie.htm
'I LOVE MY VET' !!! Het is hem
gelukt om beide dames de eerste keer drachtig te krijgen. 
) is een mooie hengst, ik ben heel benieuwd naar het veulen volgend jaar. Wat voor merrie is Goldy?
, haar veulens (en alle kleine wezens) zijn heilig voor haar (ze heeft ooit een kip geadopteerd en wij hebben veel problemen gehad om die uit de 'kudde' te krijgen).