papieren pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 18:53

de pony ruin van mij heeft de volgende papieren: vader: highline. vader v/d vader: sit this one out. moeder v/d vader: diancara. vader van sit this...: dance in time. moeder van sit this...: pass the rula. vader van diancara: G. Ramiro Z. moeder van diancara: zancara. dit was dus de kant van zijn vader! nu de kant van zijn moeder: moeder: paulienke. moeder v/d moeder: kerrona. vader v/d moeder: imago. vader van imago: talisman. moeder van imago: talix. vader van kerrona: caruso. moeder van kerrona: gerrina. ik zou graa meer over de ouders, grootouders enz. van mijn pony willen weten. als jullie iets weten of info, of een foto hebben van een van deze paarden, reageer dan a.u.b. snel!!! het enige dat ik weet is dat G. Ramiro Z. een hele goede springer in amerika is en dat sit this one out een draver is, maar dat er meen gefokt wordt voor het springen. p.s. het is een KWPNer en de pony (ouders zijn allemaal paarden, maar hij is en blijft een pony) heet Maestro. alvast bedankt!


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 19:01

Sit This One Out xx is een Engels volbloed. Van oorsprong geen draver, maar een renpaard. Het klopt inderdaad dat hij veel springpaarden voortbrengt, maar ook heeft hij nakomelingen die hoog in de dressuur lopen.

Zie voor info ook http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=22&4

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-01 10:09

heel erg bedankt! Lachen

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 10:16

Het is dus een Highline (Sit this one out xx x G. ramiro Z) x Imago x Caruso .

Highline is NRPS goedgekeurd en is een zoon van Sit this one out xx. Sit this one out xx heeft eerst op de baan gelopen, het is een volbloed en later is hij voor de warmbloedfokkerij ingezet. Hij geeft mooie langgelijnde paarden. Sit this one out is bruin van kleur met weinig wit.
G. Ramiro Z is een hengst die in Nederland heel veel gedekt heeft en veel goede dr. en spr. nakomelingen heeft nagelaten. Bij veel fokmerries kom je in de pedigree dan ook het bloed van deze hengst tegen.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-01 10:54

bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 bezoekers