Zoals de meeste weten helaas niet met het resultaat huis gekomen waar ik op gehoopt had
( en ik vind dat ze verdienen)Ryvana heeft Noa ontzettend mooi ingevlochten! Irma was al begonnen met Joy, en Ryvana heeft het met naald en draad vastgezet, echt heel keurig
Trailer laden ging top,vlekkenloos, kontje voor Noa en Joy liep er meteen achteraan
Ik had een stalletje gehuurd, dus dat was wel heerlijk, uiteindelijk vetrek je toch te vroeg richting ring, en 5 minuten wachten zijn er al 5 teveel voor Noa
Dus toen ze dan ook uiteindelijk mocht..
Liet Noa zich voor geen meter zien, alleen maar donderjagen en galoperen, bokken..achter de jury langs enz..
Ze vonden het een goed ontwikkeld, groot veulen, maar ze liet zich te weinig zien...2e premie..
Al mijn hoop op Joy gevestigd, die was immmers 2 jaar terug een haartje verwijderd van Ermelo.
Noa brak de tent af, schopte gericht naar degene die haar vast had, ging helemaal door het dolle
Toch liet Joy zich aardig zien, Jury commentaar was bijna hetzelfde als 2 jr terug (terwijl ze in vele ogen toch echt verbeterd is
!) Achter mag wat krachtiger ondertreden, ze is wat vlak in haar bewegingen..
helaas ook 2e premie

nog even laten uitrusten op stal en hup de trailer weer op (ging weer erg gemakkelijk!) eenmaal thuis lekker het weiland in met een heerlijk zonnetje erbij.
afijn..hoop centjes, tijd en nagels kwijt
Joy laat ik voortaan thuis, maar over 3 jaar probeer ik het zeker nog een keertje met Noa
Hieronder wat foto's!
en hier de link naar de foto''s die gemaakt zijn door Sandra Nieuwendijk:
http://www.horses.nl/p&s/fotoreportages ... /page5.htm
Maandagavond wassen, vlechten enz..veulentje vlechten is niet grappig
(nr 040706_020057 t/m 040706_020061 en op pagina 4 eentje van Noa)

, daarom wel extra jammer van het resultaat. Maar helaas niet meer aan te doen!