maar voor de zekerheid zijn we nu al aan het waken. Het geboorte alarm is om, en wij slapen in de caravan bij de stal. Gezellig, we maken er gewoon een vakantie van!
Maar o wat is spannend! s`Morgens zijn de uiers heel vol en gespannen en dat blijft eigenlijk de hele dag zo( overdag staat ze lekker op de wei). Maar als ik haar s`avonds een half uurtje rustig gelongeerd heb zakken de uiers wel weer behoorlijk in.
Wat denken jullie, moet ik nog lang in die caravan zitten? En komt het veulen voor zondag 4 juli of erna? De caravan:

Het geboorte alarm:

De dikke buik:

Een uier foto:

) 
Jade had alleen even lekker languit in de stal liggen slapen. De spenen wijzen al wel degelijk naar beneden, maar dat is inderdaad slecht te zien op de foto. Ik zal straks nieuwe foto`s maken en dan plaats ik die vanavond. Ik kom twee keer even thuis, s`morgens en s`avonds en dan zal ik jullie op de hoogte houden. Al denk ik zelf ook wel dat het veulen nog even op zich laat wachten, maar je weet het nooit he? De uier is in ieder geval wel al heel vol, maar ze kegelt nog niet.
Het veulen houd ik zelf. Ik vind het prachtig om een veulen van Jade te krijgen en dat is voor mij goud waard! Dus wat er ook gebeurt , het veulen zal ik altijd houden! 

Al veranderingen? Sterkte met wachten hoor!