Ik heb hem (ruin) gekocht op manège Vijverstein in Bonheiden (België). Ik veronderstel dat de baas van die manège hem gekocht heeft van een fokker uit de buurt. Het paard werd als luxepaard te koop gesteld omdat hij prachtige gangen heeft en uitermate geschikt is voor dressuur.
Toen ik hem kocht, stond hij ongeveer 2 weken op die manègeen was hij nog niet lang zadelmak. Zijn naam is Revenge, maar het is waarschijnlijk dat hij die naam pas kreeg toen hij te koop werd gesteld in de manège.
Toen was hij donkerbruin met grijze neus en ondertussen is hij veel witter geworden en heeft hij een roze neus gekregen, heel schattig! Zijn benen zijn wel nog bruin en zijn manen zwart met een beetje grijs.
Toen ik hem kocht, moet hij ongeveer 1.63 m groot zijn geweest. Nu is hij al gegroeid tot 1.71 groot! Hij is stevig gebouwd, heeft een heel lief karakter, is wel ondeugend en werkt graag.
Aangezien hij graag bij andere paarden staat en steeds braaf is tegen hen, is de kans groot dat hij als veulen op de wei heeft gestaan met veel andere paarden.
Heeft iemand enig idee wie de fokker en de ouders van Revenge zijn? Ik zou namelijk heel graag een foto hebben van hem als veulentje en van zijn mama en papa...
Thanx!!
Wat voor straf hebben die dames gekregen?