Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Robijn is Z dressuur en Z springen en verschillende malen kampioen geweest met de keuring aan de hand. Vele nakomelingen doen het zeer goed in de sport. Helaas is deze hengst er niet meer
. Nullens evelien is een bekende fokmerrie volgens mij, want die naam heb ik al bij meerdere pony's gezien. Van Noordererf Chap hebben wij zelf ook pony's gehad. En er zit natuurlijk nogal wat engels bloed in. Wil je meer weten over de hengsten
, vraag het dan aan Liberty, die heeft ongetwijfeld wel een aantal foto's
. Sjonniej schreef:Waar komt het temperament van mijn pony vandaan?
Hij heeft een werklust waar je misselijk van word, hij zal nooit opgeven. Hij woont nu 8 jaar bij ons, maar we hebben hem ook nooit echt moe gezien. Na 5 minuten stap is hij weer helemaal op adem. Na een zware marathon (aangespannen) komt zijn temp. nooit hoger als 38,5 graden.
Weet iemand welke pony dit ook had?
Noooit moe, en ze op 1 dag (KW) rijdt ze ook zo 2proeven(l1) en 2 parcoursen(Z) met barrrage, no problemo!
Terwijl ze maar 1 kilo bix krijgt per dag, en ze ook geen brokje meer nodig heeft. Maar zij is dan een afstammeling van Roy x Anydale Nico en achter AN zit Robijn ook weer