Ik vertelde op de manege tegen iemand dat ik een nieuw paardje gekocht heb en dat ze een arabische volbloed is. Kreeg ik als antwoord; "o, wil je geen wedstrijden meer rijden"? Iemand anders zei: "ga je niet meer springen"? Ik heb geantwoord dat ik nog niet weet wat ik "later" met Nagoya ga doen. Ik ben niet zo`n wedstrijdruiter en ik hoef niet meer zo nodig op concours. Ik wacht gewoon af wat Nagoya leuk gaat vinden
. Stel ze loopt heel fijn dressuur, dan ga ik misschien toch met haar op concours.. Als blijkt dat ze springen fantastisch vind, ga ik misschien wat springwedstrijdjes met haar rijden.Ik vind het zo raar dat ik meteen van die reacties kreeg, alsof arabieren niet in de sport zouden kunnen lopen
.Wie heeft er nog meer ervaring met dit soort reacties en wie rijdt met zijn/haar arabje wedstrijden?
Dus arabier of niet, wil helemaal niets zeggen!
.. Maarja, misschien kan ik ze hun ongelijk laten zien als Nagoya over een tijdje onder `t zadel is
.....
!! 
springen en SGW!
. Ik heb Nagoya bij een kennis staan en hij waardeert het arabische ras net zo erg als mij

(Nu ikke nog
dáár kun je helemaal niets mee!! Op de wei zetten en naar kijken want prachtig zijn ze wel