http://groups.msn.com/_Secure/0UgAkAz8WRb7hv8dSC4QWHD2GpF!j0lUoz13HrJmbj0Pj6ubGYQJc*9*KQZh0d4QrBEBL6BOzTKJNyUpAw!uD0w*xI1cIm!0tRY3F8v4nyan*cc62HR05K!pG0zjasnOR/kim.bmp?dc=4675473430768538219
Ben benieuwd!

Edit Elles: onduidelijke titel aangepast
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

HedwigG schreef:ga je kim verkopen dan?
Denk dat ik haar eind van het jaar kwijt wil(wordt bovendien volgend jaar 18 en start ook al bij de paarden met Raffy), maar omdat ze als E op papier staat(1,51m) is ze waarschijnlijk niet meer in Nederland in te meten, dus moet ze waarschijnlijk naar het buitenland. Kan ze mooi internationaal springen!
double schreef:Misschien kun je bij bv. www.sporthorses.nl of marktplaats vergelijken wat ze daar voor soortgelijke pony's vragen..
Het lijkt me dat ik mijn pony daar niet voor kan verkopen, aangezien ze eerst nog wel moet worden ingemeten en die prijs volgens mij veeel te hoog is. Maar ach, tis ook maar net wat de gek geeft!
) en ik spring dus nu met haar Z(dat is 1,20 voor haar) en ga dus strax nog ZZ starten, omdat ze dit makkelijk aankan, ze heeft namelijk altijd veel ruimte over op de hindernissen en heeft geen moeite met 3sprongen ed. Het is dus echt wel een super beestje, maar het probleem is dus dat ze E is. Ze zou nu al lichte tour internationaal springen qua hoogte als ze D was en dan zou ik haar dus strax als ik haar ZZ heb, op zware tour internationaal staan als D. Maar omdat ze wel in het stamboek staat als 1,51, denk ik dat het moeilijk wordt om haar als D te verkopen. En omdat ze ook al 9 is en dus niet meer hoeft te worden gemeten. Maar nu heb ik dus gehoord dat als ze naar het buitenland gaan dat ze dan opnieuw moeten worden gemeten, dus dat zou een mogelijkheid zijn. Verder zie ik op wedstrijden ook veel ingemeten E-pony's, want dan sta ik met mijn pony naast zo'n (zogenaamde) D en dan zijn ze zelfs nog groter als Kim. Het moet dus ook wel mogelijk zijn om ze hier gewoon in Nederland in te meten. Maar dat is dus even lastig. Maar als ik dat voorelkaar krijg, brengt ze waarschijnlijk nog meer op.
Maar ik ben dus benieuwd hoeveel ze opbrengt volgens jullie als D en/of als E. marije1987"]
[quote="HedwigG schreef:ga je kim verkopen dan?
Denk dat ik haar eind van het jaar kwijt wil(wordt bovendien volgend jaar 18 en start ook al bij de paarden met Raffy), maar omdat ze als E op papier staat(1,51m) is ze waarschijnlijk niet meer in Nederland in te meten, dus moet ze waarschijnlijk naar het buitenland. Kan ze mooi internationaal springen!

HedwigG"]
[quote="marije1987"][quote="HedwigG schreef:ga je kim verkopen dan?