Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Herannus is niet afgekeurd. In 2002 werd hij gehandhaafd nav 7 jr nakomelingen, hij was toen al gecastreerd.LuvdaTossa schreef:Herannus van Grannus? Volgens mij heeft Misshis daar wel wat van.
Heeft/had Lovely van bokt niet eentje van Herannus? Tenminste zoiets staat me vaag bij.....
. Het was trouwens geen watje, nogal sterk aanwezige hengst.
MissHIS schreef:
Herannus 89.9257 Stb (ex Goldstar 33.07451.89 Old)
Bruin, 1.69 m, 20.5 cm
06-02-1989 bij W. Sloot, Osterwald, BRD
Grannus Stb (Graphit Hann x Ozean Hann)
Citana II H 33.85105.83 Old v. Sendbote Hann x Bilbao X= Anglo Ar. X Harald vader de arabier Haladin ox
Fokfam 911
Verr. 1992 RP 70.00 punten, 32e van 38 (27)
1997 na dekseizoen castratie
Lovely"]
[quote="LuvdaTossa schreef:Heeft/had Lovely van bokt niet eentje van Herannus? Tenminste zoiets staat me vaag bij.....
Heeft iig wel indruk gemaakt op mij
Lovely"]
[quote="LuvdaTossa schreef:Herannus van Grannus? Volgens mij heeft Misshis daar wel wat van.
Heeft/had Lovely van bokt niet eentje van Herannus? Tenminste zoiets staat me vaag bij.....
. Het was trouwens geen watje, nogal sterk aanwezige hengst.
Lukte mij dus niet
.
. Hij is met bluf toch wel een eind gekomen
. Maar bovenal is het vooral een lief paard, hij heeft zijn streken, maar hij doet nooit echt eng of echt gevaarlijk en daar kan ik hem wel in vertrouwen. Er gaat wel een heleboel in hem om soms, maar hij kan zich gelukkig erg goed beheersen en zodoende is het een fijn paard. Die mening die houdt hij toch wel
.