wat een stoer veulentje! En dat rode halstertje staat al helemaal geweldig bij hem (of is het een zij )
gemske schreef:Yep, dat is het enige wat we hebben kunnen ontdekken. Het is een meisjeKijk hoe mooi en edel! Ze verandert goed... Special heeft het idd al goed gedaan.Dat plukje wit! Wij ontdekten er bij de onze ook een heel kleintje op zijn neusje
Ook al weer zo'n chique donder en wat een actieveling! ik begin wel erg gecharmeerde te raken van de special D veulens! Ziet er weer super uit!
GribaldiFAN schreef:Ook al weer zo'n chique donder en wat een actieveling! ik begin wel erg gecharmeerde te raken van de special D veulens! Ziet er weer super uit!Inderdaad! Volgens mij doet Special D het helemaal niet zo verkeerd!! Weer een vreselijk leuk veulen ....
Wat een lekker fris en vrolijk ding zeg! Lekker dapper door de bak stuiteren! Ziet er hardstikke leuk uit
Mooi veulen zeg, grappig dat felrode halstertje!Ze ziet er wel erg nieuwsgierig uit Special D geeft echt leuke veulens!
Tinne schreef:Vind die foto ook zo leuk waar die hond er bij in de bak staat Die hond staat daar echt te kijken van, wat ben jij groot! Hij is namelijk helemaal vriendjes met mijn shetveulen, die is even groot als hij.Deze is toch ietsje gevaarlijker