Parlington en Caramel Pimpernell

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Parlington en Caramel Pimpernell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 22:44

Heeft iemand van jullie misschien foto's van deze 2 shetlandhengsten? Ik zou ze heel graag willen zien Schijnheilig

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:35

Afbeelding

Parlington Pimpernell, geboren in Engeland. Veel gedekt in Nederland, ook veel nakomelingen in Duitsland, Denemarken en (vooral) Zweden. Het is een elite hengst en 1ste premie hengst.

Alleen Parlinton Caramel is een merrie.......................... Haha! En wel de moeder van Parlington Pimpernell Haha! En van merries is het lastig om goede foto's te vinden.

Een aanrader is het boekje "De Shetlandpony" daar staat alles wel duidelijk in met foto's!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 22:14

LuvdaTossa schreef:
Afbeelding

Parlington Pimpernell, geboren in Engeland. Veel gedekt in Nederland, ook veel nakomelingen in Duitsland, Denemarken en (vooral) Zweden. Het is een elite hengst en 1ste premie hengst.

Alleen Parlinton Caramel is een merrie.......................... Haha! En wel de moeder van Parlington Pimpernell Haha! En van merries is het lastig om goede foto's te vinden.

Een aanrader is het boekje "De Shetlandpony" daar staat alles wel duidelijk in met foto's!


Bedankt!!!
Ik ban al lid van De Shetlandpony Lachen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:06

Nee niet het maandblad van de shetland pony, maar dat boekje. De bieb heeft hem ook wel geloof ik, de titel weet ik niet helemaal meer....