. En jawel, mevrouw was nu echt aan het kegelen
.Hopelijk doet ze alles volgens het boekje (wat ze de afgelopen jaren ook heeft gedaan
. Het zou twee weekjes te vroeg zijn, maar ik had al zo mij bedenkingen over de vermelde dekdatum op het dekbewijs
.Vanavond snel naar de verjaardag van mijn moeder en daarna mijn bedje uitklappen en de boel aansluiten, als het nog nodig is tenminste
. 
. Lag niet helemaal in de cyclus om het zo maar te zeggen en de mensen van wie ik haar kocht hadden drie merries bij dezelfde hengst gedaan op het zelfde station, dus een foutje is zo gemaakt (weet ik uit ervaring
. Ik heb geen reden om aan mijn stalgenote te twijfelen daar ze thuis zelf fokmerries hebben. Dat wordt ben ik bang toch nog een lange zit, want ze draagt wel haar staart hoger, de billen zijn net pudding, we spreken maar niet over de vorm van dat ding waar het veulen uitkomt
en mevrouw wilde het liefst voor de middag al weer terug naar stal. Drachtige merries
. Mijn vriend heeft Janneke vanochtend weer buiten gezet zodat ik wat slaap kon inhalen
. Helaas vanochtend geen gekegel meer, alleen was haar uier weer flink gegroeid, dus dat worden nog een aantal slapeloze nachten ben ik bang
.