Het heet Moos moet alleen nog effe goed kijken of het een hengst of een merrie is haha nog geen tijd voor gehad dacht laat het eerst maar eens effe drinken bij zn mama en daarna zien we wel (tijd genoeg!)
Nou het heeft netjes gedronken en darteld vrolijk en helemaal niet bang rond, zn moeder daarentegen is nogal overprotective maar met genoeg biks is ook zei over te halen tot een lekkere kroelpartij, die kleine vind kroelen ook heerlijk

Ik ga zo weer effe kijken wat het nou precies is, we hadden de naam zoiezo al, het is een koosnaampje van mijn moeder vroeger die werd altijd Moos of moosjes genoemd (is een joodse naam
, niet dat ik joods ben maar mijn moeder is heel donker en werd door mijn opa altijd zo genoemd) vind het wel een grappige achtergrond hebben, mn ma vond het vreselijk toendertijd om zo genoemd te worden en nou denkt ze er met veel plezier aan terug omdat mn opa inmiddels overleden is.
Het is een kruising tussen een fjord (moeder) en fries (vader) hij/zij is gewoon blond maar met donkere manen en een donkerder snoetje dan gewoonlijk

Geloof dat het nu al zo groot is dat het 1 meter is ofzo moet nog effe precies meten maar mn schattings gevoel zegt 1 meter, is dat eigenlijk groot? heb het idee dat het groter is als de vorige keer, ze was gisteren nog opgevoeld omdat ze dachten dat het maar niet kwam maar hij was zeker wakkergeworden en gedacht IK MOET ER UIT

nou mn verhaal weer gedaan!
groetjes Isabel