veulen te knabbelen aan die mooie staart.Welke middeltjes helpen wel en welke juist niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
veulen te knabbelen aan die mooie staart.
) Nadeel van dit mengsel is alleen wel dat het erg stinkt (de hertshoornolie) en als je het uit gaat kammen je een rotsmaak ik je mond krijgt (de equistop). Maar het werkt wel...
) kocht ik dat in Utrecht op de paardenmarkt. Nu is het moeilijk te vinden, in sommige winkels verkopen ze het en dan nog eerder bij een agrarische winkel dan bij een ruitersportzaak. Het wordt ook gebruikt bij biggen en kippen tegen het aanvreten van elkaar.Mac schreef:Hertshoornolie in de vorm van PB Spray (volgens mij) is gewoon bij de "agrarische winkel op de hoek" te koop. Hier wel iig.
Het ruikt idd naar asbakken die al vier maanden niet geleegd zijn. Echt HEEL smerig! Maar het werkt wel.
jeddah"]
[quote="Mac schreef:Hertshoornolie in de vorm van PB Spray (volgens mij) is gewoon bij de "agrarische winkel op de hoek" te koop. Hier wel iig.
Het ruikt idd naar asbakken die al vier maanden niet geleegd zijn. Echt HEEL smerig! Maar het werkt wel.